Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #1 Skrevet 15. mai 2007 hei jeg skal dit på ferie i fire uker og lurte på noen ting. babyen min bruker collett mme selges det der nede. vet de har andre merker men om jeg slipper å bytte gjør jeg helst det. så var det bleiene. hvilke bleier er gode der hvilke merke og hvor får man kjøpt de. tror det var det jeg lurte på egentlig noen som kan hjelpe meg eller.
Florida Skrevet 15. mai 2007 #2 Skrevet 15. mai 2007 Hei! Bor her nede, så jeg kan ihvertfall svare på det ene spørsmålet ditt. Collett har jeg ikke sett, men bruker ikke MME så det kan være de har det likevel. De har ihvertfall NAN og Bouvallis (eller noe i den dur).. Bleier er kjempedyrt her nede, om du ikke kommer over spesielle tilbud i butikkene. Det er de samme merkene som hjemme, ihvertfall Pampers og Libero. Vi kjøper bleier når vi er hjemme i Norge, og har med hit...! God ferie!!
Florida Skrevet 15. mai 2007 #4 Skrevet 15. mai 2007 Er ikke helt sikker, kjøper Pampers selv. Og prisene varierer etter størrelsen. Men tror en pakke koster rundt 100-120kr. Nyfødt bleiene koster 70kr for de små pakkene ihvertfall.. Men man kan få rimelige bleier når butikkene kjører tilbud, da kan de være billigere enn i Norge ;-)
Gjest Skrevet 15. mai 2007 #5 Skrevet 15. mai 2007 Hei du, collet har jeg ikke sett her, men Hipp, Beauveais og Nestlè(nan) har de på de aller fleste matvareforretninger. De fører også andre merker på Matas(apotekaktigsak) og på Løveapotek... Men siden jeg ikke bruker det selv så har jeg vært lite borti det. Av ferdigblandet så fører de fleste Stork babymelk, den er ganske lik Collet i samen, søt og god... Det er den vi har brukt dersom vi har hatt behov. Kjøpes i 6 pakninger. Av bleier så går det stort sett i Libero og Pampers, men som nevnt så er det ganske dyrt her nede dersom man bare kjøper pakkevis. Bilka og A-Z selger i pappesker med 3 pakker for ca 250 kr, da får du jumbopakker og betaler fra 1,80 kr per bleie avhengig av hvilken type du kjøper. Så anbefaler å handle der. Vi kjøper en del Huggies, det er veldig gode bleier på dagtid, men kun dagtid... Anbefaler forøvrig dersom du skal ned hit å kjøpe Huggies jumbopakker med våtservietter, de er fabelaktige. Veslemor har veldig lett for å bli sår og etter vi skiftet til det merket så har ikke ikke vært sår et sekund:) Er det noe mer du lurer på så bare spør, så skal jeg svare etter beste evne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå