Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #1 Skrevet 15. mai 2007 Noen her som har den og som er fornøyd ? Kjøpte dere den i norge eller bestilte den fra utlandet ?
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #2 Skrevet 15. mai 2007 Jeg har den, men har ikke fått brukt den enda. Helt klart den vogna som stakk seg ut som den beste for vår del og har snakket med mange som har den og som er frelst. Anbefaler deg å sjekke ut nybaktmamma.com, der er det mange tråder om buggisen.
SusyQ Skrevet 16. mai 2007 #4 Skrevet 16. mai 2007 Jeg skal kjøpe den i Tyskland selv. Da får jeg den for rett over 5000. En venninne gjorde det, og hun er superfornøyd. Ellers vet jeg mange på nybaktmamma.com bestiller fra babytrader.nl Da koster den 6600 visstnok veldig bra den og.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2007 #5 Skrevet 16. mai 2007 Klarte ikke å dy meg, bestilte fra babytrader i dag, men der står den på 613 euro, altså rett over 5000 kr..kan det stemme ? betaler jeg noe ekstra når jeg skal hente den på posten ? Noen som vet ?
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2007 #6 Skrevet 18. mai 2007 Du må betale norsk mva (25%) og et mindre tollbehandlingsgebyr i tillegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå