Gå til innhold

Flere barn som fortsatt sikler? (mye)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min på 19 mnd sikler mye fortsatt..har gjort det siden han var 4-5 mnd..Han må gå med smekke/siklekrage hele dagen han..er så møkkalei! Har ikke hørt om noen andre som sikler så fælt som han når de er over ett år..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min er 25 mnd og her sikles det fortsatt! Legen anbefalte å slutte med sutten, vi har klart å slutte på dag... Litt bedre.

Skrevet

ja, det skal jeg LOVE deg at hun gjør! aner ikke hva det er for noe. hun er klissvåt hver eneste dag og må skiftes på 3-4 ganger daglig på det værste. har prøvd å slutte med sutt på dagen men noen ganger MÅ den frem.

Skrevet

Ja, her sikles det. Men det er værst om han har smokk i munnen, så den har vi nå begrenset til soving på dagen, bilkjøring og soving på natta :) Han er 20 mnd forresten. :)

Skrevet

ja, 13 mnd og sikler mye - bruker ikke smokk heller. Har kjøpt litt tøffe siklesmekker (ser ut som skjerf) på www.babytrend.no

Skrevet

Min gutt på 14 måneder sikler også som en foss!!!!!! Gjort det siden han var 3 måneder.

Fatter ikke hvordan han klarer å produsere så mye spytt jeg da...

Her går vi alltid med smekker, og disse byttes flere ganger daglig... Blir fort gjennomvåt....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...