chiselle Skrevet 15. mai 2007 #1 Skrevet 15. mai 2007 Sønnen min på 19 mnd sikler mye fortsatt..har gjort det siden han var 4-5 mnd..Han må gå med smekke/siklekrage hele dagen han..er så møkkalei! Har ikke hørt om noen andre som sikler så fælt som han når de er over ett år..
Expat Skrevet 15. mai 2007 #2 Skrevet 15. mai 2007 Min er 25 mnd og her sikles det fortsatt! Legen anbefalte å slutte med sutten, vi har klart å slutte på dag... Litt bedre.
Gjest Skrevet 15. mai 2007 #3 Skrevet 15. mai 2007 ja, det skal jeg LOVE deg at hun gjør! aner ikke hva det er for noe. hun er klissvåt hver eneste dag og må skiftes på 3-4 ganger daglig på det værste. har prøvd å slutte med sutt på dagen men noen ganger MÅ den frem.
2nj♥ Skrevet 15. mai 2007 #4 Skrevet 15. mai 2007 Ja, her sikles det. Men det er værst om han har smokk i munnen, så den har vi nå begrenset til soving på dagen, bilkjøring og soving på natta Han er 20 mnd forresten.
allergibarn Skrevet 15. mai 2007 #5 Skrevet 15. mai 2007 ja, 13 mnd og sikler mye - bruker ikke smokk heller. Har kjøpt litt tøffe siklesmekker (ser ut som skjerf) på www.babytrend.no
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2007 #6 Skrevet 16. mai 2007 Min gutt på 14 måneder sikler også som en foss!!!!!! Gjort det siden han var 3 måneder. Fatter ikke hvordan han klarer å produsere så mye spytt jeg da... Her går vi alltid med smekker, og disse byttes flere ganger daglig... Blir fort gjennomvåt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå