Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lure på en ting,... Har du aldri lurt på noe innen graviditeten?? eller er du kanskje ei som vet ALT mellom himmel og jord. Når du oppfører deg slik som du gjør her, hvordan vil da barnet ditt bli og hvordan vil du bli som mor?? Har du noen gang tenkt på det?? Vist ikkje du liker hva folk skriver, har du ingenting her inne å gjøre. Det er faktisk bedre at folk som lurer spør og ikkje sitter inne med det. Det kan faktsik redde enkelte i spesielle situasjoner og noen har gjerne behov for bare en liten prat og. Ta deg sammen og bli voksen. Er jammen på tide vist du skal bli ei god mor!!

Og eg står for den eg er så eg signerer gjerne med mitt nick!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er helt enig med det du sier jeg også, men ikke si at folk kommer til å bli dårlige mødre da.. det er jo å synke ned på deres nivå, og ikke minst så er det en ganske drøy ting å si! det beste er bare å overse sånne som kommer med usaklige kommentarer som visse anonyme gjør.. det har jo vært en rolig periode her for "slibrie" kommentarer i en uke eller to nå, og det som et resultat av at man overså den useriøse "anonym". Uansett, la oss andre nyte tilværelsen, spørr om hva enn vi måtte lure på og unngå å bli provosert, for det er nettopp det "anonym" vil!

Skrevet

Ja det var vel kanskje dumt av meg å skrive og tar det til meg. Men eg ble bare så ---------------- når eg las innpå her,, og da måtte eg bare få det ut. Men eg beklager at eg var så grov i målet akkurat der.

Skrevet

Jeg er helt enig i det dere skriver... fikk en rett på trynet i dag, det var ikke noe koselig. Jeg ville bare spørre om en ting inne her... Bra det finnes sånne som dere, som er forståelsesfulle! Takk!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...