Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde tenkt å bevege meg inn her igjen nå, for jeg hadde stor nytte av disse sidene sist jeg var gravid.

Men etter å ha lest igjennom noen tråder her, så må jeg bare si fy faen for en gjeng med sure, grinete møkkakjerringer som holder på her inne nå!

Det er jo nesten bare sure svar og idiotiske kommentarer her inne!

BIM har tapt seg så til de grader, at nå er det i grunn bare en trist spøk.

Trist, men sant.

Skrevet

Hei! Og gratulerer med barn i magen! Jeg er enig med deg i at det ikke er så god stemning her inne om dagen - noe som er grunnen til at jeg stort sett avstår fra å poste innlegg her inne. Men jeg mener bestemt at det er noen FÅ "anonyme" som tar veldig stor plass, og som nesten bevisst går inn for å være uhøflige - og de ødelegger for alle de andre koselige, nygravide kvinnene her inne.

Håper du får et lett svangerskap, og at du fortsatt finner nytte i disse sidene.

Skrevet

Hvem i all verden tror du egentlig at du er?

Dette er ikke akkurat første gang jeg har vært innom BIM, men det er første gang jeg har sett en sånn gjeng med tafatte skrothuer som deg her!

Hva er poenget med å skremme bort de andre med dårlig stemning?

Det må da være lov å spørre om ting uten å miste hodet, vil du ikke svare så la være!

Og slutt å ødelegge stemningen for de som faktisk har noe her å gjøre.

Skrevet

Jeg er på besøk fra bli gravid, måtte få være anonym på en liten ting. Og jeg må si jeg er helt enig med deg, blir jo halshugget om man spør om noe som ikke passer enkelte anonyme.

Det er behov for anonym-knappen, noen ganger vil man spørre om ting uten at alle skal vite hvem det er som spør. Trist at den blir misbrukt på denne måten.

Lykke til alle dere hyggelige gravide her inne. Håper jeg treffer dere her igjen snart:)

Skrevet

er ikke vitsen med disse sidene at vi kan stille mer eller mindre "rare" spørsmål som vi undrer oss over uten at vi skal få sure svar?? jeg er førstegangsgravid, og lurer sikkert på mange teite ting, men da håper jeg å bruke andre sin kunnskap, uten å få stygge eller frekke svar tilbake.

har fått mange gode tips, råd og svar, her inne så jeg kommer nok til å fortsette her inne. håper ikke så mange blir skremt bort fra disse sidene, pga sure svar.....

jeg er lykkelig gravid, og sure anonyme skal ikke ødlegge det for meg...

ha en fin dag alle smørblide damer her inne- sender dere hversin blomst og lykke og hell videre:) :);)

Skrevet

Må si meg enig der ja! Det er grunnen til at jeg ikke er med i diskusjonsforumet her, er jo bare negativitet og triste ting, trodde dette skulle være den lykkeligste tiden i livet jeg......eller er det noe jeg har misforstått???¨Klart vi alle er redde for og miste, men hjelper vel ikke og fokusere på det hele tiden heller!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...