stratosen_er mamma_ Skrevet 15. mai 2007 #1 Skrevet 15. mai 2007 har hatt litt farge på utfloden....litt lysbrun...bare innimellom...ser det ikke når jeg tørker meg men i trusa....regner ikke med at det er noe farlig...floraen er vel litt annerledes når man er gravid...og kanskje er det litt farge nå siden jeg egentlig skulle hatt mens...er bare 4+4 i dag:) noen andre som har hatt det sånn??
anka81 Skrevet 15. mai 2007 #2 Skrevet 15. mai 2007 Hei Hei.. Eg hadde det med min første, (holder på med nr 2 (5+6)) hehe.. Eg prata med jordmor og ho sa at det er slik hos noen og andre har ikkje. Men ho mente at det ikkje er farløig så eg slo meg til ro med det. Men er du bekymra er det bare til å ta en tlf til helsestasjonen, så hjelper dei deg nok:) Lykke til.
kløver Skrevet 15. mai 2007 #3 Skrevet 15. mai 2007 Tusen takk for at du svarer på akkurat det jeg også lurer på. Har gått å bekymret meg en del siden i går, når utfloden ble litt farget. Jeg er omtrent fem uker på vei og mener å huske at jeg hadde litt sånn rundt denne tiden i forrige graviditet også (men husker ikke helt sikkert). Men før det igjen hadde jeg en MA med brun utflod som eneste symptom, men da var den mørkere brun. Denne gangen er det nesten mer mørkegult og ikke mye... Flere som kan berolige meg med at det er relativt vanlig og at det kan gå bra? Please.....? :-)
kløver Skrevet 15. mai 2007 #4 Skrevet 15. mai 2007 ....vil bare legge til at den gangen jeg mistet hadde jeg ingen symptomer på graviditet, men nå er jeg allerede litt kvalm innimellom, stikker litt i brystene noen ganger, er kjempetrøtt og har halsbrann.... Så det virker jo som om ting er som de skal... :-)
anka81 Skrevet 15. mai 2007 #5 Skrevet 15. mai 2007 Eg las i ei bok for gravide og der står det også at man kan få forandring i utfloden fra en er blitt gravid til ca8-9 uker:) Håper det hjlap dere litt mere.. hehe.
stratosen_er mamma_ Skrevet 15. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 15. mai 2007 takk for svar...jeg er ikke så veldig bekymra...tenkte bare å lufte tankene litt..jeg hadde også en ma i jan med brun utflod som eneste symptom men da var jeg 14uker nå er jeg som sagt bare litt over fire....og som hun ovenfor her så var det mye mørkere enn dette her er...så jeg tar det ganske med ro:) lykke til alle sammen.. har forresten blitt spådd at det skal gå kjempefint denne gangen her:)
kløver Skrevet 16. mai 2007 #7 Skrevet 16. mai 2007 Nå er den bare vanlig gul og jeg har fått kjempeømme pupper! Så jeg er heller ikke bekymret lenger. :-) :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå