Gå til innhold

Store blødninger i uke 13

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en kraftig blødning i uke 13, og har blødd siden. Er nå snart i uke 15. Alt ser fint ut på ultralyd, men gruer meg til å gå på do, og blir redd hver gang det kommer noe. Det veksler mellom nytt og gammelt blod. Legene sier det mest sannsynlig vil gå fint, men jeg er likevel veldig engstelig. Er det noen som har opplevd noe lignende, og som det har gått bra med? Vil ikke høre de dårlige historiene. Trenger bare oppmuntring.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er inne å lurer fra dib jeg! hadde styrt blødning i uke 13 og i uke 17. blødde og blødde, grudde meg også til å gå på do. syntes at det var helt forferdelig! nå sitter jeg med verdens vakreste gutt som er 4 mnd idag!:)

så det går nok bra skal du se:)

lykke til!

Skrevet

Jeg har i mine to siste svangerskap opplevd det lignende, styrtblødning, samt småblødninger (friskt og gammelt blod) i ukesvis etterpå. Har en 2-åring + at jeg har kommet til uke 25 med min 3. og siste ;-) Det går nok bra skal du se, men det føles aldri bra å blø når man er gravid. Til meg har det nok handlet litt om hvordan morkaken har ligget..

Lykke til!

Skrevet

Jeg hadde blødninger fra jeg var i uke 5 ca og frem til jeg var i uke 18!!!!

Blødde så og si hver dag,selv om mengden varierte fra dag til dag!

Men hadde store blødninger veldig ofte.....ikke noe morro!!!!

Nå er jg i uke 30 og alt er bare bra med den lille i magen min=)

Grunnen til at jeg hadde så mye blødninger var trolig at morkaka mi låg litt lavt sa jordmora.

Så det trenger ikke gå galt om du blør=)

Ønsker deg masssssse lykke til videre=)

Skrevet

Takk for optimistiske svar. Det er det jeg trenger! Nå ligger morkaken min riktignok helt fint plassert, og vanskelig å si så mye om årsaken til hvorfor jeg blør. Men krysser fingre, og kan jo bare håpe på det beste!

Skrevet

Hei! Skjønnar godt at du er engstelig, det var eg òg i samme situasjon! Fekk også ein kraftig blødning i uke 13, og deretter ein "brun"blødning i uke 14, som varte meir eller mindre sammenhengande i nesten 3 veker. Var veldig bekymra, men vaginal ultralyd og hjertelyd hos legen sa at alt var bra. No er eg i uke 18, og har ikkje blødd på nesten 2 veker, så no virkar det som at legen hadde rett i at det ikkje var noko farlig!:) Det viser seg forresten at veldig veldig mange har blødd under "vellykka" graviditet, når ein begynnar å fortelle om det sjølv...

Skrevet

Hei! Ser du har fått mange svar. Tenkte jeg bare skulle si at morkaken min lå også fint plassert, enda blødde jeg til og fra i tre uker (fra uke 12 til 15). På gyn. sa de at når morkaken "strekker" seg (vokser) kan det medføre at blodkar brister og at det da kan blø - nokså mye også. Jeg er i uke 24 nå, er dessverre engstelig fremdeles, men må bare håpe på det beste. Blødde på samme måte i forrige svangerskap, det gikk helt fint !!

Lykke til !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...