Gå til innhold

Noen fra Moss??

Lukkelukken og bebibror

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen unge fra Moss som har termin i januar?? :D Eller er jeg helt alene :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er fra saltnes (ligger i råde kommune) hvis det hjelper litt?? har termin i november da=S men jeg bor ikke såååå langt unna:)

Skrevet

jeg er fra moss. men er 85 modell da,og termin i august.:)

Skrevet

Saltnes ja :) Men det er jo ikke såååå langt unna :) Har litt lyst til å bli kjent med noen herfra :D

Skrevet

Hvor i Moss da?? :D

Skrevet

har det sånn selv jeg..hehe, nesten ingen "herfra" som er gravide og på min alder har jeg inntrykk av:)er liksom fra halden eller moss eller lignende.. syns jeg ser gravide overalt jeg, men det er jo selvfølgelig ikke alle som henger på bim da=)

Skrevet

MillieE:bor du i saltnes?? wow, trudde nesten jeg var alene her jeg:) så koselig=) er det din første du venter eller? hvor gammel er du?

Klem

Skrevet

heihei!

bor på jeløya og føler meg relativt ung 23 år og har ventet lenge på andremann nå ..hadde termin 16 mai. så snart blir det 2 små snupper :)

Skrevet

Det er første, ja :) Født i 87, og rekker akkurat å bli 20 før bebisen kommer.

Skrevet

MillieE:nesten like gamle vi da.. jeg er 88 modell men skulle egentlig vært 87 modell...litt forsinka, så jeg blir 20 ca to mnd etter at babyen er født=) gleder du deg til og treffe nurket ditt eller?? (sikkert et utrolig dumt spm)hehe.....er så utålmodig enda jeg,at jeg lurer virkelig på hvordan dette skal gå:S :Dhihi

Skrevet

Ok. Ja, her gleder vi oss masse! Har begynt husjakt for babyens skyld også. Litt bedre med eget hus til den kommer har vi funnet ut :)

Skrevet

ja, det skjønner jeg:) er det i Saltnes dere er på utkikk eller? er vel kanskje ikke så lett og finne seg noe her.... så fort sambo er ferdig på skolen skal vi bygge oss hus, det blir deilig,men er fortsatt et år igjen da:(

Skrevet

Aha, oki. Hvor skal dere bygge hen da? Blir vel i Råde, tenker jeg...

Skrevet

vi skal bygge i saltnes... har tomt og alt slikt her,og trives her,så da gidder vi liksom ikke å lete rundt etter noe annet=)men skal bli deilig...dere får ha masse lykke til med hus jakta:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...