Gå til innhold

Status???

*bombobadilla*m*BABY<3+spire

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det ser jo forhåpentligvis ut som om vi har en så smått begynnende babyboom her inne nå :-) jippiiiii!!!! ***krysser fingrene for oss***

Selv har jeg nok ikke eggløsning før om noen dager, men temper og følger med på det minste tegn på EL, så jeg håper det klaffer denne gangen :-)

Hvordan ligger dere andre an i løypa da?? Noen som skal teste snart??

Uansett hvor i syklusen dere befinner dere og om det spirer og gror allerede eller ikke: ha en fin kveld :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempekoselig at det er babyboom på gang her inne=)

Jeg satser på å henge meg på i begynnelsen av juni....

Har tantebesøk DELUXE nå, kan virke som om alle tantene har party hos meg.... Men, akkurat nå er det greit, for jeg har vært syk, gått på pencillin og masse astmamedisiner, så greit at det ikke er noen spire på gang nå. MEN, når tanta drar igjen nå... DA kan hun holde seg borte leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenge!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Krysser fingrene for at jeg blir den eneste med tantebesøk denne måneden! Så, jenter - send henne til meg=) Her kan tantene planlegge en langttidsferie sammen!!

Skrevet

Ja jeg kan gjerne sende tanta over til deg...men er du sikker på du vil ha henne? :-)

Jeg har el denne uken en gang, regner med det er på lørdag, så da skal det kosest her i heimen ;-) Mannen har vært syk så har ikke fått begynt prøvinga enda, men han er bedre idag så håper vi kommer igang snart :-)

Skrevet

Koselig å høre fra dere!! Måtte le høyt da du skrev at tantene hadde party hos deg, evigoptimist :-) så det for meg!! Hahaha.... La oss håpe det er farvel-party de holder, og at alle tantene våre er der :-)

Vi har nesten samme syklus vi kirsty! Spennende :-) Skal prøve å få til kosing denne helgen vi også, stakkars mannen min har vært syk han også, men jeg har prøvd å få til litt sex allikevel...stakkars mann... ikke greit å være sammen med en sånn verpehøne!! Huff, får helt dårlig samvittighet av å tenke på det...men det er jo litt tragikomisk :-)

Han er frisk igjen nå da, så nå satser jeg på at det er full fart igjen :-)

Så, kirsty: krysse fingrene for at vi legger gullegget i helgen begge to :-)

Og krysser for at tantefesten snart tar kvelden hos deg evigoptimist sånn at du og kan komme i gang med verpinga :-)

Stor klem

Skrevet

Jeg hadde EL sist helg, og har begynt å knaske babyklister, så jeg krysser fingrene for at vi gjorde en bra nok innsats for at det er en liten spire der.. :)

Lykke til i helgen.. ;)

Skrevet

Oioioi, så spennende!!!! *krysser*krysser*krysser* for at dere har sådd en liten spire allerede!!!

Har bestilt babyklister jeg også, så nå håper jeg det dumper ned i postkassen snart! Kan man begynne å ta det med én gang eller skal man vente på positiv test? Er jo dyrbare dråper det babyklisteret...spesialimport og greier :-)

God 17. mai i morgen!!! Hurrrraaaa :-)

Skrevet

Tror tanta festa så det holdt i går, hun har nok bakrus idag, for hun har iallefall roet seg voldsomt ned - heldigvis=)

Og - JA - her var det altså tanteparty - og med mindre min tante har lagt noe veldig på seg siden sist, må hun ha hatt minst et par andre tanter på besøk....for makan til tantespetakkel har jeg ikke vært med på før.... Godt partyet har roet seg - må ha vært en avskjedsfest tror jeg=)

Så, nå begynner jeg verpingen snart! Klukk, klukk........

Ha en strålende 17.mai jenter!!

Skrevet

Jeg krysser alt jeg har jeg , utenom det mest vesentlige da.. hahaha... :)

Man skal begynne på babyklister når man har EL, og fortsette med det til uke 12 eller til mensen kommer, så jeg håper at det hjelper.. :)

Ha en fantastisk 17. mai.. :) hipp hipp hurra!!

Skrevet

Vel, ser ut til at den som startet den, sitter uten håp selv :(

Begynte å blø om morgenen 17 mai, og blør fortsatt. mye smerter og vondt :(

Skrevet

Huffda! Det var virkelig leit å høre. Nå fikk jeg dårlig samvittighet her.. :( Jeg som hadde håpet at det skulle sitte hos deg nå. *trøsteklem*

Skrevet

Ånei!!!! Fikk skikkelig vondt i magen over å lese innlegget ditt lioevr... Så jævla typisk, akkurat når man har bestemt seg for å tørre å glede seg bare litt, så skjer dette...! Livet er så urettferdig.... :-(

Føler virkelig med deg og sender deg en stooooor trøsteklem...snufs.... :-(

Skrevet

nei, å nei......... huff, lioevr - dette hadde du ikke fortjent !!!!!!!!

))))))))) trøsteklemmer ((((((((((

Skrevet

Jeg er uten ord jeg... skjønner ikke at det går an, at det er lov at livet skal være så urettferdig!

Sender deg en kjempeklem!!!!!!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...