Suretær Skrevet 15. mai 2007 #1 Del Skrevet 15. mai 2007 Ingen behagelig opplevelse (ikke for å skremme noen, det er veldig individuelt,) men jeg synes det var ganske vondt. det var passasje gjennom høyre eggleder, men hun kunne ikke få noe gjennom den høyre. Dette betyr visst ikke nødvendigvis at den er tett, vi måtte avbryte pga smerter så jeg ble henvist til røntgen i neste syklus. Grrrrrrr, vil bare bli ferdig med dette her, synes det er litt tungt. MEN, hun så et flott egg som kommer ned imorgen så hun sa det bare var hoppe til køys så kanskje vi slipper mer tull. Hun ville heller ikke gi meg pergo før etter røntgen, så jeg føler jeg er like langt som før.. Litt lei meg idag.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9309354-da-har-jeg-v%C3%A6rt-hos-gyn-og-blitt-spyltsamme-som-p%C3%A5-bli-gravid/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 15. mai 2007 #2 Del Skrevet 15. mai 2007 Hei! Den behandligen skal jeg også på til høsten/sensommeren, og det har ant meg at det ikke var så behagelig, nei (har tråd om det lenger nede her). Hvordan var det psykiske opplevelsen av spylingen - er du sånn som ikke liker sånne "legekonsultasjoner"? Spør i vei jeg, i håp om å få forberedt meg litt til det blir min tur ) Får håpe de finner utav hva som skjer i kroppen din neste syklus - forstår godt frustrasjonen over uforutsette ting som dukker opp hele tida... Og en god klem kan du få! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9309354-da-har-jeg-v%C3%A6rt-hos-gyn-og-blitt-spyltsamme-som-p%C3%A5-bli-gravid/#findComment-9311049 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suretær Skrevet 15. mai 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 15. mai 2007 Bare spør, skal svare så godt jeg kan. Har tidligere hatt et litt anspent forhold til gynekologer, har besvimt to ganger da jeg var litt yngre etter underlivsundersøkelse sannsynligvis fordi jeg har vært anspent. Har heller ikke vært min favorittstol i voksen alder, men etter at jeg startet utredning har det forsvunnet helt. Har vært oppe i stolen 7-8 ganger de siste 6 mnd fordi jeg har tatt prøver flere ganger (ble ødelagt under analyse.) I forhold til spylingen idag var jeg litt nervøs, men mest for hva jeg skulle få vite. Ble ikke så mye klokere av resultatet, så jeg sitter igjen med en følelse av at jeg egentlig ikke er kommet så mye lenger. Hadde med meg sambo, han ventet på venteværelse men det var godt å vite at han var i nærheten. Etterpå tok han meg med ut og spiste lunsj pluss at jeg fikk en stooooor bukett liljer av ham. PS: ta med deg det største bindet du finner. Det rant ut blod og væske i mengder etterpå. Løp alt jeg kunne til nærmeste toalett, gikk heldigvis bra! Takk for klemmen, den var god : ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9309354-da-har-jeg-v%C3%A6rt-hos-gyn-og-blitt-spyltsamme-som-p%C3%A5-bli-gravid/#findComment-9311679 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå