ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 15. mai 2007 #1 Skrevet 15. mai 2007 min hadde ikke gjort det etter 3 uker hvertfall..er snart på uke 4 nå..men er vel litt tidlig eller..??
Januarjubel! Skrevet 15. mai 2007 #2 Skrevet 15. mai 2007 er ikke det i løpet av de 6 barselukene tro? er ikke sikker altså. Men du, er du "Maria med tvillinger i magen" (eller noe sånt) fra bim? Mener å huske at de hadde sett minst en gutt på UL. Eller blander jeg nå?
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 15. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. mai 2007 jo det er meg..=) men fik vite at det ble jenter etterhvert da..hehe=) og det ble det..to vakre snupper,en som ligger ved siden av meg her og en på brystet ...de er så søte c..=) ok,for legen stusset lissom på at livmora var så stor som den var c..hmm..skummelt..hehe..jaja,er bare 2 uker til 6 ukers da..
Januarjubel! Skrevet 15. mai 2007 #4 Skrevet 15. mai 2007 Gratulerer med jentene da! Skjønner at to er stas:) "Kronisk stor livmor" har jeg aldri hørt om, så den trekker seg nok tilbake etterhvert uansett om det tar litt tid;-)
Murmeline Skrevet 15. mai 2007 #5 Skrevet 15. mai 2007 Ammingen er super for å minske livmoren, gi det litt tid:) Du har jo tvillinger, tror det ofte tar litt lenger tid da, magen har jo vært en del større..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå