Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #1 Skrevet 15. mai 2007 Er det normalt å bare plumpe ut med alt mulig rart når man er gravid? Jeg er egentlig en furnuftig ung kvinne, som skjønner at man skal tenke før man snakker. Men den siste tida har jeg i allefall ikke tenkt! Var hos lege her forleden og fikk vite termindato. Terminen er tilfeldigvis dagen før samboer'n min har bursdag. Samme dag er vi hos svigers for å oppdatere dem om terminen, da det plutselig plopper ut av meg rettet til svigermor: "Jeg vet når du kn%et jeg ja! Hahaha!" Selvfølgelig blir alle bare sittende å se på meg som om jeg nettopp var falt ned fra månen..... Jeg skjønner like lite... Så jeg lurer på om dette er noe hormonelt, som gravide kan oppleve, eller er det bare jeg som holder på å få et snev av tourettes? (No affence)
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #2 Skrevet 15. mai 2007 Synes ikke du skal skylde på hormonene! Du kan ikke gå rundt å si hva du vil bare fordi du er gravid.
marik* Skrevet 15. mai 2007 #3 Skrevet 15. mai 2007 Hahahaha:-) Pinlig, men bra historie synes jeg. Like greit å skylde på hormonene. Tror ikke du skal tenke på tourettes altså... Om du ikke har hatt symptomer på det tidligere da.
Feliz31 Skrevet 15. mai 2007 #4 Skrevet 15. mai 2007 ha ha ha! Jeg ler så jeg griner!! Morsom du, tenk å si slikt til svigermora si. ha ha ha. Det er jo kjempe artig da, jeg har selv tatt meg selv i å tenke det om andre som har barn da vi venter jeg, ok, da hadde dere sex liksom... men å si det til dem, NEI! Ha,ha Håper at du kom en en temmelig dårlig unnskyldnig og rødmet resten av besøket. ha ha, håper også at svigermor har litt humor. hvorvidt dette er vanlig under graviditeten, så har iallefall ikke jeg hørt om at graviditet fører til dumme utsagn... Stå På. *smiler*
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2007 #5 Skrevet 18. mai 2007 Skylde på hormonene??? Tror du det er det hun gjør? Det fremgår jo helt klart at hun forsøker å la være!!!! Du må ha seriøse hormonproblemer, som er så sneversynt!!!! Tror nok ikke det er hormonene dine som gjør at du sier så mye dumt, men det kan jo være at du slipper litt mer hemninger nå når du er gravid. En venninne av meg fortalte at hun ble mer løssluppen under perioder av svangerskapet. Kos deg med den lille du!=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå