Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 15. mai 2007 #1 Skrevet 15. mai 2007 Greide meg egentlig helt fint, hadde noen få på siden bare. Men, siden lillegutt krevde å være inni magen min 2 uker over termin så fikk jeg masse herlige strekkmerker midt på magen, og det ser helt grusomt ut! Gruer meg som bare det til bikinisesongen... Er det noe håp, eller er jeg dømt til å se sånn ut til evig tid? Ikke misforstå meg, det er jo selvfølgelig ingen ting i forhold til den gleden å få barn, men litt kjiipt,,
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #2 Skrevet 15. mai 2007 Hvis jeg lukker øynene eller slukker lyset forsvinner de
Tulle06ogPrins10 Skrevet 15. mai 2007 #3 Skrevet 15. mai 2007 Ja, er den noen som har noen gode ideer om hvordan man kan få dem bort. Fikk også en del rundt navlen og utover
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #4 Skrevet 15. mai 2007 Merkelig nok så har jeg det.... Jeg klarte meg hele svangerskapet uten strekkmerker, men da melka kom sa det bare bang, og jeg gikk opp noen BH-størrelser, fra 75 A til 80-C. Fikk mange og tydelige strekkmerker over brystene. Det merkelige er at nå, ti måneder etter fødselen, synes ikke merkene lenger, og da mener jeg at de synes virkelig ikke, ikke som bleke merker en gang. Dette skal jo ikke være mulig...aner ikke hvordan eller hvorfor det har skjedd. Hvordan brystene kommer til å se ut etter ammeslutt er jo en annen sak, da, sannsynligvis henge ned til knærne.... Men uansett... alle strekkmerker blir mindre synlige etter en stund. Jeg ville ikke ha bekymret meg ¨så mye hvis det var noen merker der heller.
Venter på lite knøtt : ) Skrevet 15. mai 2007 #5 Skrevet 15. mai 2007 Solskinnshistorie her også! Oppdaget strekkmerker på magen ETTER fødselen og syns nå det var litt unødvendig. Så har jeg ikke hatt så mye tid å tenke på sånt og plutselig en dag så jeg at de var borte vekk! Nå er det 7måneder siden fødselen og dette skjedde vel for etpar uker siden. Så mirakler kan skje ; )
Gjest Skrevet 15. mai 2007 #6 Skrevet 15. mai 2007 Jeg fødte for 6 uker siden fikk MASSE strekkmerker. Har veldig lun terrasse og har sprunget ut i bikini/undertøyet hver gang det har vært ett solgløtt og nurket har sovet. Den brunfargen jeg har opparbeidet har nesten tryllet bort strekkmerkene:) Så mitt beste råd er å hive seg i solarium før bikinisesongen begynner, kanskje ikke det sunneste for huden men hjelper godt på selvtilliten.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #7 Skrevet 15. mai 2007 De går vekk med hemorroidekrem. Det er helt sant. Huden trekker seg sammen. Prøv på et lite område først og se.
Storebror & Lillesøster Skrevet 15. mai 2007 #8 Skrevet 15. mai 2007 Hva heter den hemrridekremen? scheriprokt eller noe sånn?
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #9 Skrevet 15. mai 2007 Tror ikke det har noe å si hvilken man bruker. Poenget er at det får huden til å trekke seg sammen og dermed krymper strekkmerkene litt.
Gjest mammaen til Odin og Tiril Skrevet 15. mai 2007 #10 Skrevet 15. mai 2007 Hei,har en solskinnshistorie e oxo=) Med min førstefødte gikk jeg opp 37kg,og mener seriøst at e hadde strekk merker på omtrent hele magen=((((noen av de var breie oxo sånn ca 1 1/2cm og lange. Har født ei jente i mellomtia,men nå seriøst..går det ikke ann å se et eneste ett igjen=)Samboeren min er helt imponert,de bare forsvant mer og mer og nå ser du de ikke igjen.Eneste er at e kjenner dem om e tar hånda over magen,men det gjør ingenting=)))så det går ann:) Pst:har ikke gjort noe for å få dem bort heller..
Tulle06ogPrins10 Skrevet 15. mai 2007 #11 Skrevet 15. mai 2007 Nå er hemoridekremen funnet frem og smurt ut over magen Så får se om de er borte i morgen ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå