Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #1 Skrevet 15. mai 2007 har det egentlig helt topp men en uke før jeg begynte i jobb så ble syk fikk bihulebetennelse sikklig trykk i panna fikk medsiner å ble bra men etter jeg begynte på de ble jeg nervøs, tror jeg har kreft overalt og er veldig sliten, gruer meg til jobb8er heldigvis ferdig med medsinene i dag) har ikke vært sånn før. har hatt problemer med å få i lillegutt mat å det har slitet veldig på meg har følt meg som en mislykka mor veldig ofte men vet keg ikk er det. er virklig ikke godt å ha det sånn. sliter også med muskelspenninger i nakke og hode. men får ikke slappe av for jeg bekymrer meg for alt. pliis er det noe som kan fortelle meg hva jeg bør gjøre og går det over. takk for dere gadd å lese
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #2 Skrevet 15. mai 2007 Ta kontakt med helsestasjonen, og hør om de kan søke deg inn til samtale med psykiatrisk sykepleier. Hun kommer hjem til deg, har en samtale, og "vurderer" deg ut i fra denne samtalen. Hun leder deg da på rett vei. Lykke til, ikke godt å ha det sånn.
Gjest Skrevet 15. mai 2007 #3 Skrevet 15. mai 2007 Kanskje du kan prøve psykomotorisk fysioterapi? Vet at flere har hatt god erfaring med det. De løser opp spenningene i nakken din, lærer deg rikitg kroppsholdning og så kan du prate om bekymringene/problemene dine hvis du vil... Sender med en link der du kan lese litt mer. Jeg fant den ved å google emnet. http://www.tidsskriftet.no/lts-pdf/pdf2001/2845-8.pdf Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #4 Skrevet 15. mai 2007 tusen takk for svar. ringer fastlegen min i morgen å hører
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå