sinil Skrevet 15. mai 2007 #1 Skrevet 15. mai 2007 har solgt mine 2 andre vogner og skulle til oslo og kjøpe meg oth vogn,2007 modell.....tok som en selfølge at alle hadde.men helt utsolgt.......og snart 17mai og tog. kan noen selge meg en,ønsker alt av ekstra utstyr også.betaler godt.
Gjest Skrevet 15. mai 2007 #2 Skrevet 15. mai 2007 hei, jeg har en sort og hvit da den er fin 3900;- http://finn.no/finn/bap/object?finnkode=10052980&sid=10aWmdZAPP973576&pos=16&tot=41
Glade meg:-)3 småjenter<3 Skrevet 15. mai 2007 #3 Skrevet 15. mai 2007 Vent noen dager å dra på foreldre og barn messen, da får du 20% på de. Fru yng får inn et lass til den messen. Jeg venter på min, sort baroc. Gleder meg. Evt dra til baby proffsen på svinesud, de hadde den vogna inne forrige torsdag i allefall.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #4 Skrevet 15. mai 2007 Kjenner en som jobber på Fru Lyng,hun sa at de kommer til å selge farger folk ikke kjøper på messa,Sånn som sort OTH vil det ikke være noe av ettersom den ikke kommer på lager her i Norge før ETTER messen.(ca uke 24) Brun vogn kommer denne eller neste uke,de har allerde solgt godt over halvparten av de brune som kommer.Så la dere ikke lure av at de selger for 20% fordi det blir farger og utstyr som folk ikke vil ha. Sorry,men måtte bare skrive dette fordi jeg ble skikkelig i ivrig da jeg så det messe magasinet som kom med F&B.ringte min vennine og det var da hun fortalte meg dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå