Gå til innhold

når begynte dere å ha sex etter fødselen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

føler meg i grunn klar for det nå.....3 uker etter fødselen....er det normalt? Må enn bruke kondom helt til det er gått 6 uker?....jeg hater kondom:-) Jeg vurderer hormon spiral....har dere positive eller negative erfaringer med det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

4 uker, men dette er noe du bør føle på selv, ha sex når du er klar for det. Kondom er selvfølgelig det beste i forhold til infeksjonsfaren.

Har ingen erfaring med spiral.

Skrevet

Vi var aktive igjen da lillegull var 4 uker! Men vi sliter med kolikk på kveldstid så her skjer det på de rareste tidspunkt på dagen!

Skrevet

Hei!

Vi hadde sex etter 2 uker, vi. Glemte helt å tenke på kondom "i kampens hete", så er glad for at jeg ikke fikk noe problemer med infeksjon osv.

Her hater vi også kondom, så jeg er glad for at det nå straks er 6 uker siden fødsel.

Jeg aner ikke hvilken prevensjon vi skal bruke, muligens minipille som jeg gjorde etter første fødsel. Selv om jeg fikk bivirkninger av den...

Jeg har hørt mange som er veldig fornøyd med hormonspiral!

Skrevet

hadde jeg vært deg, hadde jeg IKKE satt inn spiral!!!! er bare trøbbel med det!!

Skrevet

hovedinnlegger her:-)

jeg brukte kobber spiral for 6 år siden, men hadde mye plager med det. Jordmor anbefaler hormon spiral, men jeg er skeptisk:-)

jeg liker ikke å tilføre kroppen hormoner....jeg ble sur og vanskelig av p-piller....så vi har "hoppet av i svingen" i 6 år og det har fungert greitt, men er litt redd for å bli gravid igjen denne gangen...jeg har full kontroll på når jeg har eggløsning....kjenner det så godt på kroppenm, og det stemmer alltid, men det er vel dumt og naivt å stole alt for mye på sin egen kropp?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...