Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #1 Skrevet 15. mai 2007 Sønnen min er tre uker gammel. Fra han var på sykehuset har jeg blitt fortalt at han har et stort sugebehov. Dette har vi merket når vi kom hjem. Det eneste som får roet han er om han får sovne ved brystet mens jeg ammer han. Når han blir flyttet til seng eller vogn gråter han og så er det på an igjen...Beg å bli veldig sår på brystene.. Noen råd?? Prøver å få han til å ta smokk, men det er ikke enkelt... Takker for tips!!! Klem
snartmammapåny Skrevet 15. mai 2007 #2 Skrevet 15. mai 2007 Det viktigeste er å finne en type smokk som han klarer å suge på. finnes mange ulike smokker, så er godt mulig dere må kjøpe inn litt forskjellige før dere finner en han liker. Ellers så kan det være en ide å ha litt sukker vann på tutten før dere putter den i munnen hans. Da smaker den godt og han vil sutte på den. Eventuelt så har jeg hørt at morsmelk på smokken og vil gjøre at barnet suger mer ivrig på smokken. Det tar litt trening og ta smokk. Småen her mister fremdeles smokken innimellom. Og han fikk smokk på føden og er nå snart 5 uker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå