Gå til innhold

November: Sitter her og smiler


mamma tiL 1stor+2små

Anbefalte innlegg

Gutten min har fått seg en hobby.Åle seg etter tomme brusflasker.

 

Samboer satte ned en tom brusflaske på siden av seg,etter at han hadde tatt i glasset.Gutten så dette og kom ålene bort til den.Den falt og begynte å trille og lillegutt etter,så fort han bare kunne,fikk tak på den igjen,men da trillet den videre,slik holder han på Han begynner faktisk å ganske god fart og etterhvert.Jeg kan ikke annet en smile.Det er så koselig å se på.

 

Jeg sier til samboer at jeg skjønner ikke hvorfor vi kjøper dyre leker til gutten,når det kjekkeste er en tom brusflaske,som panten er 2.50 på*ler*

 

Andre som har liknende erfaringer*ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*ler* ja,hadde du sett den lille gullguttens målbevisthet og fart over gulvet her,så tror jeg du også hadde fått deg en god latter.Han er bare så god og gir alle rundt ham en god latter både titt og ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har vi ikke kommet så langt enda.. Magnus ligger mest i ro enda.. Men han er veldig glad i en ball jeg har kjøpt til han, som spiller mange forskjellige sanger.. Og den beveger seg selv på gulvet når den spiller sangene.. Så den er veldig spennende for Magnus å følge med..=o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den leken hørtes jo kjempekjekke ut,hva heter den type ball og hvor mye koster den og hvor har du kjøpt den,fikk lyst på en slik til lillegutt jeg,selv om tomflasker er nok for ham*ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står "simba toys" på den.. Kjøpte den i en leketøysbutikk, men kan desverre ikke huske navnet på den.. Og leken var ikke noe dyr.. Det var 50% på alle lekene i butikken, så den kostet bare rundt 70 kr..=o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurt!

Fant en tom flaske jeg og og den fikk til og med oppmerksomheten bort fra vedovnen og askebøtten. Nå åles det rundt gulvet på jakt etter en tom pepsi max..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...