Daisy :) Skrevet 15. mai 2007 #1 Skrevet 15. mai 2007 Når fortelle det til ungene ? hmmm de sprer sikkert nyheten fort til naboer osv, men er jo lettere å forstå hvorfor mamma er litt treig..........og lat om dagen. Når fortalte dere det ?
Feliz31 Skrevet 15. mai 2007 #2 Skrevet 15. mai 2007 vi har et barn på tre år, og har ikke planer om å fortelle han det før langt ut over sommeren - når jeg er halvveis kanskje. Det hele kommer vel litt ann på hvor gamle barna er? Det blir en lang ventetid for barn å vente i 7-8 mnd på en baby.
Daisy :) Skrevet 15. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. mai 2007 Ja men tror du ikke ungen din merker magen ? Jeg hadde tenkt å kjøpe bok, som følger fosteret i magen, slik de kan lese og se på bilder. hmmm har jo så lyst å si noe
Feliz31 Skrevet 15. mai 2007 #4 Skrevet 15. mai 2007 hei igjen,jeg har stor mage fra før av, og vil ikke få tydelig gravid mage før ca halvveis iallefall. Det hele kommer ann på alder til barna dine da. Fin idee om å kjøpe bok, vi leser allerede boken, I magen er det en baby av Svendsson. Jeg har jo lyst til å si det jeg også, men vil vente. Jeg spør om han vil at mamma og pappa skal lage baby. Han sier ja, og jeg sier at vi får ønske oss til jul... he he.. Det er bare du som kan vurdere når du skal si det, bare til å si det dersom dere er så sprekferdige. Særlig også om det er andre familimedlemmer som begynner å få snusen i det, så kan det være greit å involvere barna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå