Gå til innhold

Lisette? Willas?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om det?

Eller om det blir gutt, hva med Willas?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lisette - sikkert søtt på en bitteliten baby, men hvor lenge er babyen baby... Ikke så fint på en voksen dame. Gå for Lise.

Willas? Dårlig klang. Og veldig sært, da. Hvorfor ikke William?

Skrevet

Fine navn begge to, ikke A4, som Lise og William.

Skrevet

Lisette synes jeg faktisk er litt hardt, mens Willas høres ut som en som sier "han er helt helt vill ass". Foreslår heller Lisel og Wiljar eller Wilhelm.

Skrevet

Eh, tja.

Er vel enig med Vannmann30.

Skrevet

Likte ingen av navna, desverre.......

Skrevet

Lisette er veldig fransk, synes jeg, men Willas var litt tøft. Har aldri hørt det før.

Som et alternativ til Lisette, hva med Lisen? Jeg synes det er så fint, men det brukes lite..

Skrevet

ingen av disse er navn jeg ville brukt på mine unger..en skal tenke på at ungen skal leve med navnet sitt og,så for spesielt er kanskje ingen fordel

Skrevet

Hihi, sorry alle sammen. Dette var litt kødd. Ville bare sjekke om det er sånn her inne, som jeg har inntrykk av, at sære og spesielle navn går oftest hjem.

Nå ble det jo ikke bare godt mottatt her, heldigvis, og godt er det. Ikke det at jeg synes Lisette og Willas er stygt, men veldig sært, men kanskje noen fikk en ide nå da? Bruk det gjerne for meg.

Jeg har ihvertfall valgt et helt standard og flott navn som jeg er veldig fornøyd med!

Lykke til med navnevalg alle sammen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...