Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #1 Skrevet 15. mai 2007 Pleier ungene deres og sitte foran tven og er det skadelig? Guttungen min pleier og sitte foran tven i vippestolen mens jeg feks lager mat til han eller sitter litt på dib hehe. Men, han ser ut til og storkose seg. Babler høyt og spreller med beina.. Pleier deres små og sitte foran tven?
Gjest Skrevet 15. mai 2007 #2 Skrevet 15. mai 2007 Det er ikke skadelig. HVis de sitter der lenge og ofte blir de jo veldig passive og får ikke rørt nok på seg, men min sier hvertfall fra at det er nok etter 10-15 minutter:) Fram til det er det såååå moro å se på tv:)
manonym Skrevet 15. mai 2007 #3 Skrevet 15. mai 2007 Nei, setter han ikke foran tven, men når vi har han på fanget vårt i sofaen så snur han seg alltid etter tven, og sitter å ser på den, og ingen som prater med han får noe spesiell oppmerksomhet..=)
Maisie Skrevet 15. mai 2007 #4 Skrevet 15. mai 2007 Det hender småen ser litt tv, når vi sitter i sofaen og han i vippestolen sin. Han blir litt fascinert av fargene og lydene tror jeg. Men jeg bruker den ikke som "barnevakt", det er mest tilfeldig at han blir plassert i retning av skjermen.
Mrs. Bouquet Skrevet 15. mai 2007 #5 Skrevet 15. mai 2007 Det gjør jenta mi også, hun har en DVD som heter baby Einstein music festival. Hun har vært fasinert av den helt siden hun var 7 uker. FIlmen er laget med tanke på så små barn, hun trimmer faktisk ganske så mye i stolen sin når de viser de "kuleste" scenene. Anbefaler den filmen altså, kjøpte den på Sparkjøp til 89 kr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå