Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

sist kontroll hos jordmor, sa hun hodet var delvis festet. Jeg kjenner det er enormt mye tyngre der nede nå etter magen har seget en del og hodet ligger der nede og vokser. Til tider, spesielt på nettene, kjennes det nesten som lille gutt er på vei nedover, det presser på, og jeg går som en and ut for å tisse.

Andre som kjenner at det presser på i nedre del av magen nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei sann!

Har også i det siste begynt å føle at det presser mer nede enn før. Merker det mest når jeg er ute og går, så det blir lite med turer på meg.

Er også vanlig at det presser på nede i magen etter som babyen vokser og detter ned! Hvertfall etter det jeg har hørt

=0)

Skrevet

Jeg fikk også beskjed om at hodet var delvis festet og etter det kjenner jeg det bare mer og mer at hodet presser ned. Hvis jeg setter meg på huk er det jo nesten som om babi'n kommer ut for å ta seg en titt...

Creeeepy!! Men litt deilig også..føler liksom at det ikke er så lenge igjen, da:) (og det er det jo ikke heller...hjelp!!)

Skrevet

ja det er faktiskt veldig kjekt å kjenne:) Føles at han gjør seg klar der inni. (er jo det han gjør også da;) )

Bare jeg som har vert lit bekymret fordi samboeren min skal to uker i nordsjøen, og kommer hjem 6 juni. Men, det er fortsatt 1 mnd til termin. Har tenkt på om han plutselig kommer når han er der:( hadde vert KRISE.

Er han hjemme, så bare gleder jeg meg nå til fødselen. Skal vel lit til for at han kommer en mnd. før termin sånn helt uten videre....

Skrevet

Jeg har kjent ganska lenge att hon har presset så av den grunden blev jag sykemeldt og fikk beskjed om att ta det med ro. Gärna gå små turer men inte gå før långt bort. Emellan åt när jag reser mig upp känns det som att livmodern inte helt føljer med uten kommer lite i etterkant. Samboern min har også vart borta en stund men är snart hemma igen. Vill ju inte att noe ska ske när han är borte och det gör väl att jag känner efter ekstra mye. Men som sagt det ska väl endel till för att noe ska ske 10 uker för tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...