Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #1 Skrevet 15. mai 2007 trenger hjelp til å lage ønskeliste som skal legges ut på hjemmesiden hans..
Bellanotte Skrevet 15. mai 2007 #2 Skrevet 15. mai 2007 Bøker , cd ,dvd ,sakkosekk, bergans ryggsekk, lekebil(stor, til å sitte på), sandkasse, huske, sommertøy
mai mammaen til to Skrevet 15. mai 2007 #3 Skrevet 15. mai 2007 sommerklær cd sånn stor bil som han kan sitte på å skyver rundt trehjulsykkel litle people serien med leker.. ( den liker snuppen her kjempe godt.. hun er akkurat fylt 1 år) bøker.. datteren min elsker dyre bøker som lager lyd
Bellanotte Skrevet 15. mai 2007 #4 Skrevet 15. mai 2007 Vi kjøpte sykkelsete og hjelm for penger vi fikk i gave. Det syntes han er helt topp
*3 prinsesser* Skrevet 15. mai 2007 #5 Skrevet 15. mai 2007 Her er noen andre ideer i tillegg til dem som er nevnt fra før ( syns det var mye smart, men må si at trehjulsykkel ville jeg ikke ønsket meg så tidlig som en ett års dag.) Babydisse Sandkassebil med lokk og sand Sko Bøtte og spade Bokstaver som danner navnet hans ( til å henge på døren på rommet hans) Ball Fisher price "kopper" ( Kan brukes i badekaret til å øse med, kan lages tårn med og man kan sette dem opp i hverandre. I tillegg kan man lage kaker i dem i sandkassen) Håper dere får en fin feiring....det er jo så gøy å lage til til bursdag:-) Klem fra
chiselle Skrevet 15. mai 2007 #6 Skrevet 15. mai 2007 Lenestol i "skinn"..ca 7-800kr. Det fikk vår sånn til jul (14 mnd) og den har vært populær fra første stund! Og kjempekjekk:) Ellers: Bord + stoler, "ordbøker", babyeinstein-filmer (spes den om dyr i omgivelsene!), duplo-lego, puslespill, gåbil om han ikke har (et must;))
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #7 Skrevet 15. mai 2007 putteboks er superstas her i huset ball bøker bord og stoler dørskilt til rommet sandkasseleker barnehagesekk matboks sommerklær .... til familie som kanskje kjøper noe dyrere ville jeg ønsket fotografering bæremeis sykkelsete og hjelm babyhuske ....
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2007 #9 Skrevet 16. mai 2007 Uteleker.. det er jo sommer nå og hva passer vel bedre enn det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå