Gå til innhold

høres det ut som om jeg bare koser meg hjemme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

samboeren min sitter med inntrykket av at jeg har late dager hjemme.. vi har bare et barn, men det er ei svært aktiv jente på 9 mnd!, og jeg er i permisjon, men.. flyttet for en mnd siden fra stor hus til leilighet.. jeg gjorde all pakking, ordning med flyttebyrå, vaskning av huset, samt har kjøpt alt det nye vi trengte, i tillegg til å ordne alle papirer ol.. itillegg gifter vi oss om to uker, og jeg har ordnet ALT i forhold til det.. i tillegg til at jeg tar meg av mormor som er i dårlig form, samboeren min jobber ofte sent, og jeg er alene med lillemor i allefall 4 dager i uken, fra 05 til 21.. dessuten er leiligheten alltid helt ren og ryddig, maten er laget og det er egentlig ingen ting å klage på.. bortsett fra at jeg begynner å bli utslitt.. hvordan kan man da komme hjem og være sur hele kvelden, fordi jeg har glemt å kjøpe hyller til garderoben, og så klage på at det er kaos, bare fordi vi ikke har fått hengt opp bilder ol.. blir litt smågal jeg.. han sier han skjønner at jeg har endel å gjøre med lillemor, men jeg forstår på han at han bare later som.. det skal sies at han aldri har hatt henne en hel dag alene!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er bare en forklaring på dette: Han er bortskjemt! Tror visse mannfolk hadde hatt godt av å få en liten dose virkelighet, sånn at de forstod hvor godt de faktisk har det!

Skrevet

Da ville jeg revurdert hele giftemålet. Utakknemlig fjott.. Send ham regning for arbeidet! (eller dytt ham litt i hvertfall)

Skrevet

han hørtes ikke helt god ut.. la han ha henne alene en hel dag, si: lørdag skal dessverre jeg ta meg en dag fri, skal treffe venner og bare slappe av, for det fortjener jeg. hvis han har inntrykk av at det ikke er jobb å være hjemme, kan han jo få prøve seg da! si også at det er fint om han lager middag til du kommer hjem kl 5 og om han ville hengt opp resten av de bildene. også går du. hvis han ikke skjønner deg bedre etter det, hadde jeg virkelig revurdert det ekteskapet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...