Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #1 Skrevet 15. mai 2007 Når begynnte dere med sko ril de små? Minien kryper mest, men går 5 - 10 skritt, kryper litt og går igjen. Kan jeg begynne med sko til han? Eller venter dere til de kan gå mer?
Gjest Skrevet 15. mai 2007 #2 Skrevet 15. mai 2007 En kjøper sko når barnet skal gå ute/bevege seg på bakken selv ute. Ikke være i vogna hele tiden. Jeg kjøpte sko til min da han var ca 11 mnd. Kunne slettes ikke gå, men skulle da til dagmamma som hadde ham i sandkassen osv sammen med de andre barna. Og da er det jo greit med noen myke sko/støvler.
Sololight Skrevet 15. mai 2007 #3 Skrevet 15. mai 2007 Kjøpte sko til utebruk da han var 9 mnd. Da var vi på ferie, og han reiste seg opp etter alt mulig og elsket å gå mens vi holdt han i hendene. Greit å kunne sette han på bakken uten at innesko ble skitne også. Han gikk forøvrig da han var 11 mnd.
lifa og Eline Skrevet 15. mai 2007 #4 Skrevet 15. mai 2007 Begynte å gå id esember så da kjøpte vi vinterstøvler. Sko kjøpte vi ikke før det ble skoføre ute. De skla jo helst gå uten sko /tøfler på bena inne så hvis han skal være på bakken for å krype/gå ute kan du kjøpe sko ellers ville jeg ha ventet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå