Gå til innhold

Dobbel Glede fortsatt Dobbel Glede, men..

dobbel glede

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var til min 3 ultralyd igår, og vi gledet oss til å se begge bebisene herje rundt inni der. Stor flott H.tv. Men ingen V.tv lengre... Bare en tom fostersekk på 6.5cm. Vi ble sjokkert men fikk hvertfall med oss det at V.Tv måtte ha gått til grunne rett etter forrige Ul i uke 11+2. Den bare forsvann inn til ingenting og etterlot seg en tom fostersekk som også bare vil forsvinne.

Ingen blødninger ingen smerter, ikke engang "rar" utflod som har kunnet påpeke at noe var galt. Overlegen som kom og undersøkte meg sa at jeg skulle være glad for at det var slik det skjedde, for med en blødende abort ville det blitt en betraktelig risiko på gjenværende baby.

Nå idag har vi fått grått fra oss og vi elsker vesle store bebisen i magen, den er såå frisk og fin og litt over snittet slik at jeg fikk termin noen dager tidligere enn anntatt tidligere.

Smiler fortsatt og fortsatt Dobbel Glede her i gården:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En klem til deg.

Det er godt for dere at du klarer å glede deg over den tvillingen som er igjen.

Skrevet

Takker for god klem:)

Jo vi må glede oss. Livet går videre og vi har verdens beste tvilling igjen:)

Lykke til med jenten og gutten din:)

Skrevet

Huff det maa vaere litt av et sjokk...

Lykke til videre!

Skrevet

Å, det må være litt av et sjokk! Men som du selv sier har dere jo en gullklump i magen og det skal dere nyte etter at tårene har stoppet opp.

klem og lykkeønskninger fra meg

Skrevet

Virkelig trist å høre!

Vi ble også fortalt at det ikke var sikkert at begge klarte seg. Så var forberedt på det værste ved hver UL.

Men det går jo ikke ann å forberede seg på noe sånt. Sjokket og sorgen blir sikkert like stor.

Godt å høre at dere klarer å glede dere over at dere har en frisk og fin baby i magen :)

Stor klem

Skrevet

Tusen takk for alle klemmer:)

Ja vi kan ikke annet enn å kose oss oss med den lille som er i magen og har det helt bra.

Vi trodde vi var på "sikre" siden ved UL nr 2, men den har nok gått til grunne rett etterpå, slikt skjer dessverre, men vi trodde ikke det ville skje oss.

Men vi smiler gjennom tårene og koser oss med magen som vokser:)

Skrevet

Så trist, men jeg tror alt skjer for en grunn da. Naturen vil helst gi oss friske barn tenker jeg.

MEN. Jeg opplevde noe av det samme. Var på UL i uke 6 pga IVF. Så da to slike plommesekker, med hver sin lille ting inni. Det var tvillinger :) Ny UL i uke 8, da hadde den ene tvillingen gått til grunne mente legen, vi så ikke noe inne i den ene sekken. Ny UL i uke 9, da så jeg selv, før legen rakk å si noe, at der var to små embryoer i hver sin plommersekk...

Og nå sover 2 nydelige gutter på 4 mnd i senga vår :)

Håper ikke jeg gir deg falske forhåpninger nå, men alt kan skje, og uansett hva, så er det nok rett det som skjer. Naturen vet best.

Lykke til uansett, det er et mirakel enten det er en eller to :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...