Murmeline Skrevet 15. mai 2007 #1 Skrevet 15. mai 2007 Har hatt mistenkelig vondt i rygg og bekkens siden hagesesongen begynte...
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 15. mai 2007 #2 Skrevet 15. mai 2007 Definiftivt! Eller, alt med måte såklart.. Men jeg tok dessverre litt av med husarbeidet for noen dager siden.. Rydde, støvsuge, vaske, bøye ned, reise opp, bære, løfte osv osv i mange timer uten pause.. Sånn i ettertid, så ser jeg jo at det muligens ikke var det lureste jeg har gjort i mitt liv.. Vondt ja! Så nå har jeg verk da, i bekken/rygg regionen.. Pokker ta asså, det var jo neeeesten helt vekke.. Jeg fødte forresten 10dager før deg og slet en god stund etter fødsel.. og nå, its baaaaack
Murmeline Skrevet 15. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. mai 2007 Huff... Men var du frisk før dette, eller ble de aldri helt bra i bekkenet? Jeg ble nemlig fort bra etter fødsel, og har holdt meg bra helt til nå i det siste. Så jeg trodde virkelig jeg var helt kvitt bl.
the_fat_lady_sang Skrevet 15. mai 2007 #4 Skrevet 15. mai 2007 Var forsiktig med bekkent. Jeg var nesten helt fin, og tenkte fire det med en joggetur 5 mnd etter fødsel. Blev helt ødelagd, nu har jeg det mye verre enn før fødselen. Må gå på fysio 2 ggr per uke å klarer knappt å vaske huset. Det er nå 7 mnd siden fødseln, fysiodaman tror det kommer ta omtrent 1 år å fiske opp meg igjen. Ångrer sårt på den joggeturen.
På'n igjen Skrevet 15. mai 2007 #5 Skrevet 15. mai 2007 Hagearbeid er definitivt ikke noe for rygg og bekken. Trodde alt dette var over, men etter bare litt luking var det tilbake, enda jeg var flink og prøvde å tenke på hvordan jeg satt eller bøyde meg, nå har jeg hatt vondt for å gå i flere uker... Jeg får ta gressklipping og så får jeg tvinge gubben til å luke - hi, hi...
Murmeline Skrevet 15. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 15. mai 2007 Pokker altså! Ingen som har mirakelkur? Har ikke råd til å ansette gartner gitt, og hagen er stor og trenger sårt litt stell... Gubben kan jo ikke gjøre alt alene heller..
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 15. mai 2007 #7 Skrevet 15. mai 2007 jeg var så godt som helt bra igjen.. tok en stund da, etter fødselen, men de siste månedene har jeg ikke merket noe.. før for en uke, to, siden.. vurderer å ringe fysioen min igjen.. men det er jo lenge siden sist, kanskje jeg må ha ny henvisning...? hmm
Murmeline Skrevet 15. mai 2007 Forfatter #8 Skrevet 15. mai 2007 jaja, vi får være forsiktige da:( Vet ikke ang rekvisisjon, men regner nesten med at du trenger ny, bl-fysio er jo gratis 6mnd etter fødsel, men sikkert ikke nå lenger..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå