Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått med meg at mange babyar kosar med håret til mamma når dei ammar. Min "koser" med puppen, han klore og drar og vrir og det gjer så innmari vondt. Nokon som har opplevd liknande? Eg tar han vekk frå puppen når han gjer det, men eg kan jo ikkje nekta han mat heller? Heldigvis er han så stor at han får ein del andre måltid enn pupp, så det er jo sånn sett ein minkande problem. Nokon som har tips til korleis eg skal få han til å slutta? Har prøvd å sei au høgt, men då ser han berre opp på meg og smiler..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her... blåmerker på puppen, ævve :(

gi ham noe annet å klipe på - en smokk, gulpeklut e.l.

Skrevet

Har prøvd, men det er berre pupp som er god nok å klora og klypa i, men det er berre når han et, ikkje interessert i puppuklyping elles, heldigvis

Skrevet

Jeg gir han en klut, og da blir han "opptatt" med den :-)

Skrevet

Berta mi holdt på sånn en periode...Jeg ble herda etterhvert tror jeg. Hun skulle liksom klype ved siden av brystvorta hun sugde på...med sine små klypefingre!!! Forferdelig vondt. Men plutselig sluttet hun for et par uker siden! Snart 9 mnd. Det nyttet skjelden å gi henne noe annet å klype på...

Kult nick "morra di"...Hihi

Skrevet

Man blir herda ja. Jenta mi var også helt ekstrem. Det gjaldt ansikt, hår, armer, pupper- der hun fikk tak. Hun holder fortsatt på, men det gjør ikke like vondt lengre. Tror jeg har fått litt "tykkere hud"

Skrevet

Gir henne mulighet til å holde meg i fingeren. Det funker for oss. Ellers så klyper hun ikke så hardt da. Bare maserer litt...

Skrevet

fingeren min er uinteressant, men eg skal prøva klut :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...