camosilla Skrevet 15. mai 2007 #1 Skrevet 15. mai 2007 Jeg er sulten og allikevel ikke lyst på mat. Er vel viktig å spise når man er gravid, så spesielt frokost må jeg tvinge i meg en brødskive. Andre som har det sånn?
Adriansmor med tulla Skrevet 15. mai 2007 #2 Skrevet 15. mai 2007 Ja er kvalm hele tiden og ikke lyst på noen ting...må tvinge i meg av og til=( men jeg drikker mye vann det hjelper litt på kvalmen
Danselettbatterinna Skrevet 15. mai 2007 #3 Skrevet 15. mai 2007 Jeg har veldig dårlig matlyst. Er sulten, men det er ingenting som frister! Brekker meg bare jeg åpner kjøleskapdøra. Og jeg spyr etter at jeg har spist, spesielt på morgen og kveld. Men det sies jo at babyen tar det den trenger, det er heller vi som lider av det.
Krokodillemor Skrevet 15. mai 2007 #4 Skrevet 15. mai 2007 Jeg blir kvalm når jeg spiser og kvalm når jeg er sulten. Sliter litt...
Lukkelukken og bebibror Skrevet 15. mai 2007 #5 Skrevet 15. mai 2007 Ja! Jeg har ikke lyst på mat i det hele tatt! Har nesten ikke spist noe de siste 3-4 ukene. Men visste ikke at jeg var gravid før på torsdag da. Men vanligvis spiser jeg 2 brødskiver til frokost, nå klarer jeg bare en halv eller ikke noe. Skjønner godt hvordan du har det for å si det sånn
Gjest Skrevet 15. mai 2007 #6 Skrevet 15. mai 2007 Jeg er kvalm hele tiden!!! Jeg orker ikke å tenke på mat, brekker meg og kaster opp når jeg er sulten, OG når jeg har spist!!! Hvordan skal jeg orke dette!!! Har gått ned 4,5 kg på 2 uker!
nattensDronning Skrevet 15. mai 2007 #7 Skrevet 15. mai 2007 ja har dårlig matlyst jeg også. Er ikke mye mat som frister, men jeg greier da å spise og også holde på maten. Er småkvalmen og uggen mye, men prøver å stagge det med å spise ofte. Løsningen min er å finne noe som ikke byr meg helt imot når jeg tenker på det. Det går mest i frokostblandinger og kavring med kefir (av alle ting!). Spiser vel omtrent ikke brødskiver.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå