Gå til innhold

Æsj, snuppa har grønn bæsj!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært gul, men nå er den grønn. Hun har mye vondt i magen, promper og gulper masse. Lukter skikkelig råttent av både promp og bæsj! Hun er snart 6 uker.

Jeg har kuttet ut å spise alt jeg kan tenke meg at hun blir dårlig i magen av. Er igjen bare brødskiver snart.

Kanskje det er melk? Hun får mme på natta...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sønnen min hadde kolikk, da jeg var til kiropraktor med han sa han at jeg ville kanskje se grønn bøsj innimellom, dette er fordi det er mye stress og maten er i regelmessig osv osv Det er ikke noe farlig sa han.

Jeg spurte helsesøster å hun sa at det kan også komme av sult, så jeg fikk beskjed om å se det an litt for så å øke litt mme i døgnet for å se om det roet seg ned.

For en stund siden så leste jeg her at det var ei som skrev at det kan være sopp eller noe, jeg spurte helsesøster å hun sa at det skyldes det ikke....

Ring helsesøster du....

Skrevet

Småen sin besj er ganske grønn.. med litt gult i innimellom.. Litt slik gul grønn.. han får mme.. KAn det være noe med det? Har hun akkurat begynt å få mme eller?

Skrevet

Skal til kiropraktor med snuppa på mandag, har nok kolikk. Skal på 6 ukers-kontroll i morgen også, så jeg skal spørre da.

Hun ligger på sofaen og sover nå. Gråter, krøller seg og promper hvert 2.minutt. Stakkars, lille jenta mi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...