Gå til innhold

Vesla er snart 3 mnd, og jeg har fått mensen... Når fikk du mensen tilbake?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag fikk jeg mensen, gitt... Ble litt overraska, for det er jo leeenge siden sist. Faktisk akkurat 1 år siden!

Jeg ammer ikke, men pumper meg og gir flaske. Kan det at jeg har mensen merkes på melka? Synes å ha lest noe om det, men husker ikke helt hva jeg faktisk leste :o)

Når fikk du mensen tilbake? Og ammer eller ammer du ikke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg pumper mm og gir på flaske. Gutten er snart 8 mnd og eg har ennå ikje fått mensen tilbake. deilig egentlig.....

melka forandrer seg litt de dagene du har mensen men tror ikke at vesla de skal regere, siden hun er så liten.

når jeg fikk første barnet mitt fikk jeg mensen for første gang når hun var 10 mnd, og de dagene ville hun ikke ha mm. helsesøster sa at siden hun var så stor så merket hun forskjellen,

Skrevet

Amma til han var 5 mnd. Når han var 5 mnd og 5 dager kom mensen :-p

Skrevet

Ah, da så :)

Ja, jeg synes i grunnen den kom tilbake litt vel tidlig. Ikke lenge siden jeg trava rundt med bind jo...

Skrevet

Etter 3 mnd her også og jeg ammet :)

Skrevet

Fullammer, fikk mensen da knøttet fyllte 3 mnd. Følte meg litt lurt liksom ;)

Skrevet

Jeg ammer, og fikk mensen 11 uker etter fødselen. Synes det var ultratidlig, trodde jeg skulle slippe i 8-9 måneder! Var bekymret for om minsten skulle reagere, for jeg hadde også hørt at det satte en vondere smak på melka. Men merket ingenting på han.

Skrevet

Pumper og gir mm på flaske, jeg fikk mensen litt før 3 mnd.

Vesla begynte tidlig å sove natten igjennom, og jeg gadd ikke stå opp bare for å pumpe. Tror det bidro litt til at jeg fikk mensen så tidlig tilbake.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...