Gå til innhold

er så glad for at jeg ikke er gammel mor som får barn etter fyllte 70år!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er bare så deilig å slippe å trille både rullator og barnevogn samtidig =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:DDDD Nei, der går grensa tom for denne gamle kjærringa her :))))

Skrevet

vel, ville det ikke vært en fordel egentlig? Når bekkenløsninga sniker seg på i graviditeten så har man jo allerede en rullator tilgjengelig... :)

Skrevet

ja jøss ka-ping, du har muligens rett....hmmm

kanskje jeg helles skulle skrevet at jeg er lei meg for at jeg ikke er gammel mor som får barn etter fyllt 70år?

Skrevet

...stellebaggen: en bleie til bebisen, en bleie til meg...

Skrevet

Hehe :o)

En liten fare for at du ville blitt tatt for å være barnets bestemor heller enn mor da. Men det hadde jo ikke gjort noe det heller :o) Da hadde ingen kunne kritisert deg heller, for som besteforelder får man jo gjøre som man vil (nesten).

Hilsen dødsgammel førstegangsmor på 30

Skrevet

ka-ping har et poeng der ja, vi satser på å få barn etter at vi er fylt 70 år

:-) :-)))))))))))

Skrevet

synes det høres smart ut jeg.. rullator og vogn i ett! og så hører man dårlig, så det er ikke så slitsomt hvis ungen skriker..

Skrevet

Og ingen fare for å få amme-henge-pupper etter amming. Puppene har flagret med vinden i åresvis allerede :o)

Skrevet

glimrende poeng titsi

nesten så jeg angrer på at jeg fikk barn da jeg var rundt 30 år og puppene fortsatt satt sånn nogenlude godt over navlen.

Skrevet

hvorfor har ingen sagt det før???

Skrevet

Si ikke det, Fertila. Hvem vet hva som er mulig når vi eldre mammaer fyller 70? Kanskje lysten på en liten attpåklatt melder seg.

Skrevet

Jeg er IKKE enig.. tenk så deilig å være gammel og ha all verdens tid til å ha barn når man er 70+... man glemmer jo lett, og kanskje glemmer man at barna er rampete.. man hører dårlig.. og det kan jo være en fordel.. Og ikke minst.. så har man kanskje hjemmehjelp dekket av kommunen som kan ta seg av rengjøring osv...

Nei, dette skulle jeg tenkt på før jeg fikk nr. 4 som 37 åring..

Skrevet

For ikke snakke om fødselen! Man er vel så "kålleåpen" der nede, at ungen bare ramler ut.

Skrevet

For å oppsummere mor-og barnsituasjonen

Begge må ha hjelp til stell og påkledning

Begge to må byttes bleie på mange ganger om dagen

Begge to må mates

Begge må ha hjelp til forflytning og gåtrening

Stakkars pappa`en... Har han ikke stukket før så gjør han det vel da :D

Skrevet

nei erlig talt hvorfor må der unge mødre altid fornærme oss som fikk barn så seint. vi har opplevd en del i livet og det har jeg lært mye av. og i 70 årene var jeg jo bare ungpiken. nå når jeg har fått meg baby i en alder av 87 år er jeg fornøyd desuten går det helt fint ,med rulatoren den har jeg fått festet på vognen. og i nedoverbakkene sitter jeg på den og bremser med bremsene. så slipper jeg å gå neddover og når jeg er sliten har jeg altid et sete å hvile meg på.

forstår ikke denne hetsingen med oss som har blit foreldre etter et langt og godt liv. dere burde skamme dere.

;p

Skrevet

*ler* nei, jinter, nå må dere slutte... jeg tisser i bleia hele tiden jeg......HAHAHAHAHAHAHAH

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...