Gå til innhold

Babymatte???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synst jeg har lest her inne en plass at nå de skal lære seg å krabbe og slikt så kan det være greit å ha en matte under slik at det ikke blir så glatt.

Noen som vet hvor man får kjøpt noe slikt? eventuelt pris? Kunne tenkt meg å kjøpt nå for det er så glatt når jeg har teppe på parketten, vist jeg skal "øve" med han å rulle fra rygg til mage osv så sklir han jo hele tiden..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi kjøpte en mrk Nordic, på g-sport. Veldig fin. Passe hard/myk.

Skrevet

Husker du hvo mye dere gav for den? er den stor?

Skrevet

Og er den garantert ftalatfri?

Jeg skal også ut å kjøpe matte nå. :-)

Skrevet

Gi meg en lyd om hvor du kjøper og pris da=)

Skrevet

har på barna hus til 699, men de har også på xxl som er litt billigere uten disse greiene,hehe:)

vi tenkte å kikke der idag:)

Skrevet

Jeg har kjøpt sånn puslespillmatte på lekebutikken. Den kosta 149 kr og de garaterte meg at den ikke hadde farlige stoffer i seg. Noen som vet noe annet?? Håper virkelig at den er trygg!!

Skrevet

Hei!

Vi kjøte en matte på XXL (type rødfarget) - koster en 5-600 kr.

Helt super for både store og små! Også varmere enn de puslespill-mattene.

Skrevet

alt med slike stoffer skal være borte fra butikkene nå....så regner med at den er trygg!!

Skrevet

http://www.g-sport.no/gs/templates/Produkt.aspx?id=6433

garantert ftalatfri, varm og god, lett å gjøre ren (tørk med fuktig klut og ALT forsvinner.. har til og med prøvd å fjerne bæsj) Vi bruker en håndduk under hodet da matten er litt "seig" (??) og håret henger liksom litt igjen når han vrir på hodet, om dere skjønner :)

Vi er veldig godt fornøyd

Skrevet

puslespillmatten er trygg for kjemiske stoffer, men jeg har hørt at flere har problemer med at barnet river og biter av kantene.....

Skrevet

ikke så mye biting enda.. får skifte det ut etterhvert:-) takk!

Skrevet

Det var lurt med sånn puslespillmatte. Er på utkikk etter det billigste, men som selvfølgelig funker bra også da.. Har ikke penger til å legge ut 5-600 kr for en matte..

Skrevet

den puslespill-matta har de på nille oxo, til 149,-

Skrevet

Er du sikker på om den fri for det farlige stoffet???

Skrevet

Jeg har kjøpt vår på Reflex. Den kostet 699. Den er så stor at jeg kan ligge ved siden av gullet å ta sit ups.. Eller lese avisen.. Hehe.

Skrevet

uff men det var så dyrt.... Har ikke så mye å legge ut på en slik ting..

Skrevet

vi brukte litt penger på dette da vi også tenker at han kan sitte på matten og leke når han blir så gammel, eller ta den med når vi skal ut og han kan sitte på den når vi f.eks er på stranda eller noe....

Skrevet

jeg kjøpte puslespill matte på nille til 149 kr.det dyreste er ikke alltid det beste...!

fikk anbefalt den av helsesøster

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...