Gå til innhold

pluss på CB, men ingen strek i kontrollvinduet? noen?

Anbefalte innlegg

er enda 5 dager til IKM...fikk en kraftig pluss i testvinduet, men i kontrollvinduet kom d ingenting! ble kun mørkt...

kan d være noe feil på testen? jeg har en til liggende...men di var dyre, så jeg vil kanskje vente til over ikm for å teste igjen...

den der oppsugingsdelen ble rosa og sånn..så d kan ikke ha vært for lite urin i alle fall... men holdt den bare der i 3 sek, leste etterpå at d skulle være 5 sekunder( vandt med billig-tester =P)

men, allikvel..d var jo en stooooor pluss der...??

Fortsetter under...

Høres spesielt ut at testen skal bli så positiv 5 dager før, ikke var det vel morgenurin heller? Kanskje er testen positiv og du gravid, men jeg hadde ikke stolt på resultatet så lenge teststreken ikke viser seg - forsåvidt hadde jeg ikke stolt på det før TR uteble og testen fortsatt var positiv.

tør ikke helt å stole på denne testen da men... plussen er såååå TYYYDELIG... ble sjikkelig skuffa av at d ikke kom kontrollstrek, og at testen ikke er gydlig..forbanna piss! esj...jaja..

nå kommer dagene mot ikm til å gå supertregt...=/

Annonse

jeg skal vente til ikm dagen..hvis jeg er flink klarer jeg å holde meg til etter ikm også!! =)

er jo ikke så veldig lenge til (ikm 19 eller 20)

har ikke noe særlig symptomer, kun at sekretet er annerledes enn d bruker å være, urinen lukter som honnikorn, og jeg er oppblåst i magen, og d lukter ikke akkurat parfyme av den lufta der ...usj.

har litt murringer også., og er konstant sugen på noe å spise på... håper virkelig d har satt seg en spire hos meg nå=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...