Gå til innhold

pluss på CB, men ingen strek i kontrollvinduet? noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er enda 5 dager til IKM...fikk en kraftig pluss i testvinduet, men i kontrollvinduet kom d ingenting! ble kun mørkt...

kan d være noe feil på testen? jeg har en til liggende...men di var dyre, så jeg vil kanskje vente til over ikm for å teste igjen...

den der oppsugingsdelen ble rosa og sånn..så d kan ikke ha vært for lite urin i alle fall... men holdt den bare der i 3 sek, leste etterpå at d skulle være 5 sekunder( vandt med billig-tester =P)

men, allikvel..d var jo en stooooor pluss der...??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm det var rart?Men når streken i kontroll vinduet ikke dukker opp er det noe feil på testen sies det.Men det var rart at du fikk et klart pluss i test vinduet da.Spennende da!!!!!!!Ville ha tatt en ny test jeg.

Skrevet

Høres spesielt ut at testen skal bli så positiv 5 dager før, ikke var det vel morgenurin heller? Kanskje er testen positiv og du gravid, men jeg hadde ikke stolt på resultatet så lenge teststreken ikke viser seg - forsåvidt hadde jeg ikke stolt på det før TR uteble og testen fortsatt var positiv.

Skrevet

enig med håpefull29 her... høres ut som om det er noe feil på testen... det står vel i bruksanvisningen også... at når ikke teststreken kommer frem er testen ugyldig...

Skrevet

testen er tatt med morgenurin...

kontrollvinduet er halvt mørkt og halvt lyst...men men...tar en ny test ikm dagen...=/

Skrevet

tør ikke helt å stole på denne testen da men... plussen er såååå TYYYDELIG... ble sjikkelig skuffa av at d ikke kom kontrollstrek, og at testen ikke er gydlig..forbanna piss! esj...jaja..

nå kommer dagene mot ikm til å gå supertregt...=/

Skrevet

Huff da! men hadde det vært meg hadde jeg testet igjen i morgen... Men det lureste er jo å vente til ikm dagen!

Skrevet

jeg skal vente til ikm dagen..hvis jeg er flink klarer jeg å holde meg til etter ikm også!! =)

er jo ikke så veldig lenge til (ikm 19 eller 20)

har ikke noe særlig symptomer, kun at sekretet er annerledes enn d bruker å være, urinen lukter som honnikorn, og jeg er oppblåst i magen, og d lukter ikke akkurat parfyme av den lufta der ...usj.

har litt murringer også., og er konstant sugen på noe å spise på... håper virkelig d har satt seg en spire hos meg nå=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...