Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #1 Skrevet 15. mai 2007 Under sv hadde jeg bekkenløsning, svangerskapsforgiftning og var generellt dårlig form. Etter fødselen: Sliter med ekstra kilo på tross av mye trening, fortsatt bekkenløsningsplager dvs en låsning av bekkenet, tilbakevendende blærekatarr, urinlekkasje og har lettere for å bli syk nå enn før. Det virker som alle andre er superfriske. Noen andre i samme båt som meg? 10 mnd siden fødsel.
Mayken Skrevet 15. mai 2007 #3 Skrevet 15. mai 2007 6mnd siden fødselen. Hadde bekkenløsning under svangerskapet, men ikke av den værste sorten. Den er faktisk værre nå, går til behandling hos fysio. Har også fått problemer med korsryggen. Og har flere ganger hatt begynnende senebetennelse i skuldrene, heldigvis klart å unngå det. Blir nok flere måneder med fysio og trening på meg. Men når jeg ser på snuppa mi, er det absolut verdt det. Ville ikke vært foruten henne:)
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #4 Skrevet 15. mai 2007 Hei! Du er slettes ikke den eneste! Nesten alle jeg kjenner som har fått barn har noen plager av ett eller annet slag, alt fra kraftige hemorider og gjentatte UVIèr til ryggplager eller bekkensmerter. Dette leeeenge etter flødselen, jobber med damer på 60+ som fortsatt har plager soom kom av svangerskap. Jeg tror bare dette er et sånt tema man ikke snakker så mye om. Det er en kjempe påkjenning å gå gravid, for ikke å snakke om å føde.
Januarjubel! Skrevet 15. mai 2007 #5 Skrevet 15. mai 2007 Bekkenløsning her også! Både fysio og tror jeg kunne ha unngått det om jeg ikke hadde kastet meg så ivrig inn i "nå skal jeg bli sprek igjen"-trening etter barselperioden. Du skriver du trener mye. Er det så bra hvis du er plaget av BL (herved ny offentlig forkortelse for bekkenløsning ;-)?
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2007 #6 Skrevet 16. mai 2007 heldig som ikke har hatt noen bekkenplager jeg! Men hadde veldig nedpress-smerter de første 6 ukene, også ble det hemoroider som jeg ikke blir kvitt - og det er grisevondt!!! men har skjønt at sånt må vi bare regne med :-I
Tulle06ogPrins10 Skrevet 16. mai 2007 #7 Skrevet 16. mai 2007 Jeg har også en del plager. Hadde også bekkenløsning, sv-forgiftning, +++++. Sliter også mye med BL, tilbakevendene sopp infeksjoner, generellt vondt i magen, flere kg for mye, selv om jeg prøver å slanke meg (har aldri hatt behov for å slanke meg, så jeg vet nesten ikke hvordan man gjør det ;o) har kunnet spise såååå mye jeg ville) Er MYE trett selv om tulla sover hele natten. Dro til og med til legen og tokk full skjekk, med alle mulige blodprøver. 10 mnd siden fødsel (KS på grunn av sv.forgiftning) Håper vi blir litt bedre, syns alle er så pigge jeg også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå