Gå til innhold

Når fikk dere gravid mage??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når kunne man se att det var en gravid mage og ikke bare en mage som er litt stor av andre gunner?hehe

hehe gleder med til den blir litt mere gravid aktig hehe:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes jo magen begynner å bli ganske stor nå, men enda er det en del som ikke skjønner at jeg er gravid (og ikke bare har kost meg en del ekstra siden jul). Ellers er det kanskje at de ikke tør å spørre? Er i uke 26 nå, og magen har vært sånn kuleforma i ca 4-5 uker:)

Skrevet

Hei!

Er gravid med tvillinger - er i uke 36 nå og har planlagt keisersnitt i uke 38. Er høy 178 og veide vel i utgangspunktet sånn ca 105 kg + -. Veier nå 113 kg. Min gravide mage begynte å vise seg sånn ca 4 mnd ut i svangerskapet. Har helt forandret fasong nå og har en spiss, flott, gravid mage! Har nok gått ned litt i meg selv også tror jeg. Ta det med ro - du vil få en flott mage du også!

Skrevet

Jeg har skikkelig gravid mage, og jeg er 28uker nå, men det begynnte å syntes i uke 22 ca...

Gjest Ut på tur
Skrevet

Uke 25 var det ingen tvil mer :)

Skrevet

I forrige svangerskap så kunne man begynne å se det rundt uke 15, så jeg regner med magen kommer like tidlig denne gangen...men dette er jo så inividuellt, kommer an på hvordan livmoren din vokser, ikke bare på "fettet".

Skrevet

I uke 12 syntes det, men i uke 15 var det definitivt ingen tvil lengre.

Skrevet

Hihi..Jeg er kraftig og liten av høyde. Er bare 1,58cm og veier 104kg. "gravid magen" Kom etter uke 16 til meg =) Min mor spurte en dag: Når ble du så "plutselig" gravid da,hehe...Men er sikkert veldig forskjellig tenker jeg =)

Skrevet

Er 14 uker og det har de siste par uken kommet en skikkelig kul. Tror ikke noen er i tvil om jeg er tjukk eller gravid nå...

Skrevet

Magen min kom over natta da jeg var i uke 19-20........Hadde ganske god polstring rund magen fra før men da var det plutselig ingen tvil lenger.......rund og fin mage...

Skrevet

Er 20 uker på vei nå og gravidmagen har igrunn begynt å komme de siste par ukene. Men bruk gravid-tøy, så ser du mer gravid ut. Når jeg drar en gravidbukse godt over magen og har genser med rynker/folder under brystene, strutter jo magen som bare det! :-)

• 2 uker senere...
Skrevet

Tja,uke 16 var det vel rimelig klart at det var graviditet og ikke mat. Men jeg begynte med mammatøy i uke 12.. hehe.. Nå er jeg 30+0 og har kjempegravidmage;)

Skrevet

Jeg er 18 uker nå og synes ikke magen har fått noe gravid-form i det hele tatt. :-( Er bare "bilringene" som har blitt større... Vil så gjerne ha gravidmage NÅ!!

• 2 måneder senere...
Skrevet

det viste godt når jeg var i uke 17 asså:-)

jeg er andre gangs fødende og alle har bemerket hvor stor mage jeg har...men det har stoppet litt opp nå...men men folk er forskjellige og magen viser før eller senere...så lenge babyen har det bra så er det som er det viktigste.

nå er jeg i uke 31 og magen viser bra men det er jo litt koselig og selv om en legger på seg ganske mye...

somme legger på seg lite andre mye...sånn er livets gang:-)

• 3 uker senere...
Skrevet

hei

fikk rund mage ved uke 16 er i uke 22 nå

veier 123

Skrevet

Jeg ble liksom mye større rundt uke 13, nå er jeg i uke 19 og har en ok mage syns jeg. :) Men med meg siger jo flesket ned under magen, ser ikke så bra ut... :)

Skrevet

Uke 15-16 så ble det ubehagelig å sitte i de vanlige buksene mine, men fikk takk i et magebelte på hennes, så nå 17+6 kan jeg fortsatt bruke vanlige bukser med knappen åpen og dette belte over! Nå synes det godt på meg st ikke det bare er ekstra mat som har gjort magen større!

Skrevet

hei... jeg oxo ventet på det hehe... jeg tror jeg var rundt 29 uker før jeg fikk gravid mage...

er no i uke 34

Skrevet

Jeg veide 91kilo før jeg ble gravid, men bare et år før det veide jeg 70 kilo, så jeg hadde lagt på meg 20 kilo på et år (usunn livstil + medisiner som ødela stoffskiftet). Jeg har alltid vært lang og tynn og plutselig var jeg en lang bolle, haha! Men jeg fikk ganske mye hengemage og syntes (og det gjorde jeg og) så gravid ut allerede før jeg var det, det henger jo også litt sammen med at min garderobe kunne jo like så godt ha tilhørt en annen person, og var nok litt for kroppsnær til meg. Men magen min ble altså ganske fort mere kuleformet, og jeg måtte inn i mamma tøy rundt uke 14. (men de virket faktisk nesten slankende, for de satt ikke så stamt, og siden jeg er så høy, er det faktisk første gang jeg hat t-skjorter som er lange nok! kommer nok til å kjøpe mammaskjorter resten av livet!) i starten fikk jeg meg ikke til å gå og strutte med magen, for jeg følte meg litt usikker på om jeg bare så feit eller gravid ut...haha Nå er jeg 25 uker, har for lengst kommet over all tvil, magen er trillrundt, selv om den sitter veldig langt nede.. og når jeg setter meg så "henger" den altså litt.

Skrevet

Fikk ikke særlig 'synlig' før 6 mnd liksom... Får nå hele tiden høre at jeg er 'liten'.. That's a first! Men er 180 høy, og har vel gått ned i kropp og opp i mage.. Vet ikke jeg, men 7 dager til termin og NU ER TÅLMODIGHETEN OVER.. hahaha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...