Gå til innhold

kommer hit inn jeg

Anbefalte innlegg

Nå orker jeg ikke å lese om alle som blir gravide på "bli gravid". Vi har en sønn på 2 år, brukte 2 1/2 år før vi ble gravide med han. Nå har vi prøv siden juni.. snart et år. Har fått pergo, skulle ta de denne mnd. men så var jeg plutselig blitt gravid.. men så hadde jeg en SA forrige uke... så da må vi vente et par mnd. med pergokuren og... Det er helt tydelig at det ikke skal være enkelt å få barn... Det føles som om alle andre blir gravide så lett... skal være fadder til et barn nå i sommer.. vårt tredje fadderbarn, dette året... Ja, det er mange rundt oss som får barn... og mange barn får de og...

Måtte bare få ut litt... Håper vi alle er vekk fra denne siden jeg før jo heller.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9305654-kommer-hit-inn-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Tenkte det samme når jeg gikk inn her i dag..... Det er noe dritt å ikke klare å bli gravid!! Gikk inn i 11pp i går. 1. mann tok 4 år. Skal til legen om to uker å få pergo. Prøvde det sist også, uten hell, men vært et forsøk...

Er så klar for en til!!!

Ønsker deg lykke til!

Kjedelig å bare prøve og prøve og vente og vente... Jeg ble gravid med pergo på første kur forrige gang... men ble veldig dårlig av dem... så jeg ser ikke frem til noen ny pergo kur... Men jeg får vente til neste mens... vente... vente... er blitt god på det..

Lykke til du og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...