Gå til innhold

Er så glad for at jeg ikke er en "gammel" mor som for barn etter de er 30år!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 23 år, har funnet drømmemannen ,bra økonomi, bor i et veldig fint (selv eid) hus og kjører rundt i en fin bil!!

Har ei lita nydelig datter, og skal snart bli gravid igjen med num 2!!!

Jeg er så glad jeg er ung mamma, jeg skal ha alle mine 3 barn innen jeg er 27år max!!!:-)

Livet er herlig som UNG mor:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg for min del er glad for at vi venta litt med barn... Nå er jeg 30 (uhh,så gammel...;o)) og samboer er 32. Det passa for oss. Så vi er alle forskjellige. Og bra er det :o)

Bra du setter gammel i hermetegn forresten.

Skrevet

Haha, ha en fin dag :-)

Håper virkelig ingen hisser seg opp, ikke verdt det ;-)

Skrevet

Skulle helst vert 23 eg og, men no er eg ein gong ikkje det. Då eg var 23 hadde eg ingen mann og då var det i grunnen greit å venta med å få barn. Eg er 32 og har nett fått min 1. men syns livet er herlig som kjempegammal mor.

Skrevet

Så fint at du er lykkelig da, unge anonyme mor :) Noen passer det for å få barn tidlig i livet, for andre er det bedre senere...og ingenting er vel bedre enn når du føler at alt er riktig for deg!

Skrevet

Kjekt for deg!

Da jeg var 23 var jeg singel og nyutdanna, så det var ikke noen aktuell problemstilling i mitt liv. Syntes selv at jeg var for ung til å ha en familie også da. Men 2-3 år senere kunne det passet, om bare mannen hadde vært på plass. Da jeg traff drømmemannen var det jo litt dumt at han trengte noen år på å venne seg til tanken på å få barn. Det er ikke alt som kan planlegges i livet, så for meg ble det til at jeg ble en "gammel" mor. Tro det eller ei - men livet er faktisk herlig som GAMMEL mor også :-)

(Jeg er ikke SÅÅÅ gammel da :-D)

Skrevet

Kan jeg få spørre om noe?

Hvis alt er sååå bra livet ditt....hvorfor velger du å være anonym?

Er du ikke stolt over livet ditt da? Da trenger man vel ikke skjule seg selv...

Dette er IKKE ment som kritikk, men lurer litt=)

Skrevet

ja, jeg er også glad for at jeg er ung mor. Akkurat som de som er glade for at de ventet ;) Og når ble over 30 gammelt? Har ei søster ¨på 30 ( er 22) og vi er kjempe gode venninner ;)

Skrevet

Jeg er også gla for at jeg ble ung mor. Er 23 år, syns d passet perfekt.

Skal ha en til før jeg er 27:) Koselig me bebiser syns jeg.

Skrevet

hei så bra for deg at du har det bra da. Jeg er en slik "gammel" mor jeg da. Men så synes jeg at jeg har det helt topp nå, fikk rast fra meg og vet at jeg har et STABILT FORHOLD, 15 år, som helt sikkert varer resten av livet. håper for dine barns skyld at du også kan si det samme og at det er like perfekt innen for huset 4 vegger som fasaden hos dere er.

Skrevet

Du nevner ikke noe om utdannelse eller jobb, så da er det vel å annta at du har funnet deg en mann som kan forsørge deg da? Jeg for min del foretrekker å i utgangspungtet kunne klare meg selv med egen jobb og inntekt.

Da jeg var 23 var jeg på ingen måte der jeg ville jobbmessig og ville derfor heller ikke sette barn til verden, til tross for at jeg var i et stabilt samboerforhold og hadde en mann på 30 som gjerne kunne tenke seg barn.

Men godt vi er forskjellige!

Livet er forøvrig herlig som MODEN og gravid mor også :D

Skrevet

Jeg er også 23 år. Holder på og kjøpe hus nå, har ikke fin bil (men den funker) haha:) Jeg fikk mitt andre baren for en mnd siden så er også en ung mor. Men jeg tror med hånden på hjertet at man blir mer tålmodig og stresser ikke like mye i hverdagen når man blir eldre. Tror det er deili og mer avslappende og være "gammel" mor enn ung. Det er enda så masse man vil gjøre som venner har mulighet til som man ikke kan. Det problemet har ikke de over 30, de har gjort seg ferdig med sånn. Misforstå meg ikke, begge mine barn er planlagte og jeg elsker dem og har tålmodighet me dem (til en viss grad), men jo eldre man blir jo mer voksen blir man og mer avslappet i forhold til barna. Så dere "gamle" mødre, ikke tro at alle syns dere er fossiler, haha:)

Skrevet

Jeg er så glad for at jeg er 38 år, har 5 unger, 2 eksmenn og en heeeerlig kjæreste på 30 som forguder meg!!!

Jeg er så glad for at jeg har 2 lange utdannelser, masse livserfaring, masse jobberfaring, mange blåveiser, myyye nedbetalt gjeld, haugevis med begåtte dumheter og mye forventet levetid :-)

Jeg LER når jeg ser meg selv som 23, nygift og med alt på strekk! Akk, så feil jeg tok :-)))

Skrevet

Jeg er også glad for å være ung mor, er 21 år, vært gift i 1 år (gikk fortere å bli gravid enn vi trodde;)). Holder på å bygge hus, har utdanning (selv om jeg gjerne vil ha mer utdannelse en gang), men har ingenting i mot at det er mannen min som står for mesteparten av inntekten i husholdningen.=)

Jeg skal være ferdig med barn innen jeg er 30 år. Har selv unge foreldre, og ser hvor de koser seg nå når vi ungene er blitt voksne, og den tiden der gleder jeg meg noe utrolig til. Å fremdeles være "ung" når barna er blitt stor.=)

Men som dere sier, bra vi er forskjellige.=)

Skrevet

Fikk mitt første barn i fjor, 37 år gammel. Deeet er gammelt det, så det blir nok ingen flere her i gården.

Håper ikke datteren min blir mobbet pga at hun har så urgammel mamma. Tenker litt på det innimellom :-)

Skrevet

Billy Rubin!

Det blir mange med godt voksne foreldre fremover. Så får vi håpe at de unge kan jobbe med fordommene sine. Jeg var ung mor, og har fått kull nr to i en alder av 35 og 37. Det stopper neppe nå!

Det blir bare kjekkere med årene!

Skrevet

Hei HI.

Jeg er så glad jeg kan skrive, jeg ;-)

Skrevet

Hvis du er gammel (med eller uten anførselstegn) som 30-åring synes jeg synd på deg!

Å få 3 barn på 4 år krever nok litt mer enn fine rekvisitter, men det vil du nok oppdage når du blir eldre...

Og en annen ting; Greit nok å være ung og optimistisk med masse pågangsmot, men det er ikke alltid livet blir helt slik som vi har planlagt..!

Lykke til videre!

Skrevet

er også glad jeg er ung mor, men dømmer ingen. alle har sine behov og prioriteringer.

Skrevet

jasså, du ypper til bråk her, HI? :-p

Skrevet

Enig med mamsen og ML, er glad jeg er ung mor, men det vil ikke si at jeg har fordommer mot de som venter noen år med å få barn. Alt til sin tid. Det passet for oss nå, og begge ville ha barn, så ble det sånn=)

Skrevet

3 barn på 4 år.. da ville jeg blitt for gammel tror jeg.. he he selv om jeg hadde begynt som 21 åring..he he

Nei jeg er nok litt for egoistisk gitt;)

Fikk mini da jeg var 29 .. før det har jeg brukt noen år på virkelig å slå meg til ro!! Vi hadde vært sammen i 7 år og det var nøye planlagt!

Nå føler jeg at alt er på plass.. hus, bil ... alt..kan ikke ønske meg mer og jeg vet at "ungdommen " er ute av blodet... har rast fra meg.. Det trengte jeg ... men heldigvis er vi forskjellige alle mann;)

Skrevet

Så bra for deg da. Ingenting er bedre enn at livet går som planlagt. Med årene vil du sikkert oppleve at livet også kan gå deg midt imot, og at det er mer enn hus og bil som er viktig.

Skrevet

Jeg er også ung mor, 2 små tuller ganske tett og er nå 24. Jo jeg er kjempeglad for at jeg er ung mor jeg, men ser både fordeler og ulemper. Har mann, hus og to fine biler, men ser ennå ikke at jeg har fullført alt jeg vil i livet mitt. Jeg ønsker meg mer utdannelse, men vet at barna ikke er noen hindring for det. Jeg lever livet nå, står på som best jeg kan. Har nå fått en fast heltidsjobb for første gang i mitt liv, kjempestolt. Men vet at jeg har masse bra i vente i livet mitt og motgang og.

Vi vil gjerne ha tre barn men har besluttet å vente med 3 mann fordi jeg gjerne vil oppleve å være "gammel" mor også som du sier. For om jeg får sistemann når jeg nærmer meg 30 så er jeg absolutt ikke eldgammel og har masse tid når han/hun har flyttet ut for det.

Derimot tror jeg ikke det har så mye og si om man er gammel eller ung, det kommer veldig an på personen.

Åh merker jeg kunne skrevet masse om dette.

Men det viktigste er vel at man har det bra, uansett når ungene kommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...