Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg er ny her på siden, har vært en del turer til Storkklinikk, men foreløpig uten positivt ressultat. Nå er det ønskelig at jeg tar en HSG, trenger tips på hvor det kan gjøres, bor i Oslo.

Skrevet

Har du fått henvisnig for det trenger du? Ellers ringer du til Rikshospitalet på første dag av mensen og håper de har kapasitet til å ta deg på den syklusen. Det kan godt henne at du må vente flere mnd dersom du helst vil ta det i Oslo. Jeg ringte Riksen for noen uker siden men da var det fullt. Tok da kontakt med sykehuset i Sarpsborg og de hadde ledig time. Du kan også få det gjort på Konsberg. Det var et sykehus til men husker ikke hvor det var akkurat nå. Kan sjekke når jeg kommer hjem. Fikk i allefall veldig positivt inntrykk av de i Sapsborg selv om resultatet for min del ble negativt. Lykke til!

Skrevet

takk for fint svar, har ringt rundt og fått time i Sarpsborg, det blir spennende.

Skrevet

De som jeg var hos i Sarpsborg var veldig flinke så dette går nok bra. Lykke til!

Skrevet

Sykehuset i Hønefoss gjør det også. også Eidsvoll, så vidt jeg kan huske. Og Moss, tror jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...