To gutter og en jente Skrevet 15. mai 2007 #1 Skrevet 15. mai 2007 Hei! Er det noen som kjenner til denne? Lurer på å kjøpe denne som ekstravogn. Har nemlig en på 2,5år som trenger vogn en sjelden gang i blandt + en tulle på 6mnd. Har easywalker sky som hovedvogn, og er kjempefornøyd med den. Men hvis eldstemann skal ut på tur er det greit å ha egen vogn til ham. Har en kjempegod sportsvogn som kan brukes når jeg en sjelden gang sender ham ut på tur. Men nå vurderer jeg å selge den, for jeg bruker den så sjelden. Den er for stor til å ligge i bilen, hvis jeg skal ha den andre vognen med og opptar en del plass hjemme. Problemet er bare at jeg er redd jeg har behov for en ekstra vogn. Lurer verfor på å kjøpe zapp, for denne er veldig liten og kan bare ligge i bilen. Får da plass til begge vognene, om det er nødvendig. (Har tvillingvogn, men må ha mulighet til å ha en vogn hver) Men hvordan er egentlig vognen? Er den kun beregnet til shopping eller kan den brukes til trilleturer for eldstemann? (Grusvei). Hvor tidlig kan jeg bruke den til vesla? Hun er snart 6mnd men sitter ikke selv. Kan den legges ned? Har maxicosi cabrio bilstol. Kan jeg sette denne oppå vognen? Må jeg kjøpe noe ekstra utstyr til det? Er det stor forskjell på denne og en vanlig paraplyvogn?
<3 Legoland <3 Skrevet 24. mai 2007 #2 Skrevet 24. mai 2007 Hei. Jeg har Zapp'en. Jeg er veldig fornøyd. Men jeg bruker den stort sett til shopping. Den har gummi hjul og er dermed mye bedre enn triller med plastikk hjul = slipper å høre på "klikke" lyd :-D Kan brukes fra fødsel - kompatibel med Maxi Cosi / BeSafe iZi Sleep (ny modell). Eller fra barnet selv kan sitte (rundt 6 mnd+). Vognen har kun en behagelig sittestilling - ryggen kan IKKE justeres ned. Tekstiler er vaskbare ved 30 grader. MAX BELASTNING 20 KG, KAN BRUKES OPP TIL 4 ÅR, i flg. bruksanvisningen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå