Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

dette er skikkelig rart! plutselig var den store, fine, tunge babymagen borte!!... nå savner jeg den!! hehe!! jeg som var såååååå klar for å få magen min tilbake da terminen nærmet seg. ikke det at jeg kunne tenke meg å bli gravid igjen allerede nå, men bare savner å stryke på magen og kjenne liv der. :)

flere som savner magen/liv i magen?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis jeg savner den så kan jeg jo strekke litt på all ekstrahuden og late som det er en baby der inne. Jarra.

Skrevet

Jeg savner ikke magen enda, synes det var deilig å få den bort, men savner spark og all aktivitet der inne da ;)

Skrevet

nei.... hihi.. nå kan jeg bøye meg, se tærne mine, barbere leggene, nå tak i det i øverste hylle... og samtidig eeelsker småen å ligge oppå meg eller i Mei tai´en, så vi deler kroppsvarme rimelig mye av tiden. savner jeg spark, er det bare å amme liggende med sprellemannen foran meg :-)

Skrevet

Åh, nei! Jeg savner ikke magen min.. Det er den største ulempen ved å få barn, synes nå jeg =)

Skrevet

savner ikke selve tjukkas magen, men tenker nå at jeg skulle kost mer med den, nå som jeg vet hvilken herlig gutt som bodde der inne :)

men det var jo litt stas med magen å da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...