Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #1 Skrevet 15. mai 2007 Hei. Hva gjør man når man er 5 mnd på vei, og har mistanker om at samboeren er utro. eller kanskje har "planer om det"?? Orker ikke tanke på å miste han.. men kan ikke si at jeg vet heller.. i frykt for hva som vil skje.. og at jeg har funnet det ut på en litt sleip måte- ved å lese hans private ting mail/sms..
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #2 Skrevet 15. mai 2007 Jeg ville vurdert som følger: Hvor mye det koster deg - å innrømme at du har snoket - finne ut om du har rett - finne ut om du har feil Vil du leve i uvisse og alt det medfører i et samliv av usikkerhet, fler løgner og tilgjorthet? Er det verre at han er utro mens du er gravid enn om du ikke hadde vært det? Jeg formoder at svaret du helst vil ha er at dine mistanker er feil, og det er ikke så mange alternativer til måter å bekrefte/avkrefte det på... jeg vil vel presentert det slik at man skulle snakke om 2 separate ting; det at du har snoket utroskap - og dernest gjort mye for å skille disse to fra hverandre mens diskusjonen pågikk. Han blir vel lite fornøyd av begge deler, tror jeg.. lykke til!
WildPrincess Skrevet 20. mai 2007 #3 Skrevet 20. mai 2007 For et par år siden satt jeg neste samme situasjon som deg, men jeg var heldigvis ikke gravid. Jeg hadde lenge hatt en ubegrunnet følelse av at "noe" var galt.... men på direkte spørsmål så svarte han at han det ikke var noe annen enn meg. Jeg er ikke av den sjalue typen men alikevel gjorde jeg som deg... det "forbudte" å lese hans mail.... og der var det svart på hvitt. Jeg prøvde å vri det til at jeg overreagerte og at det sikkert ikke var noen, for han hadde jo lovet at det ikke var noen andre. . men da jeg konfronterte han med "bevisene" ble han spak og inrømmet etterhvert at han hadde hatt et forhold i 6 mnd.... Mange mener nok at det er noe galt i et forhold når man går til det skrittet og leser mailen til samoeren, man mangler tilitt... men sammtidig er det mye annet som skjer i kroppen når man er gravid. Men jeg tror det beste du kan gjøre både for deg og for han... si at du har gjort noe du ikke burde, forklar hvorfor. Er det noe han har sagt/ ikke sagt, noe han har gjort, eller er det tanker du ikke vet hvor kommerifra. Konfronter han og få et svar... jeg tror usikkerheten kommer til å spise deg opp og forholdet deres opp. Et forhold må være bassert på tilitt, uten det har dere lite. Skulle du få et svar du ikke ønsker finnes det alternativer. For min del brukte jeg noen mnd på å bestemme meg for om jeg ville ha han tilbake eller ikke. Jeg kastet han ut på dagen, men gjorde det vel ikke offisiellt slutt før 2 mnd senere. Men jeg hadde det "enkelt", jeg hadde ikke noe barn med han, men vi hadde over 6 år sammen. Men det er mulig å tillgi utroskap også.... det kommer helt ann på situasjoenen tror jeg, hør på han, la han komme med en sikkelig forklaring, en forklaring du kan leve med. Ønsker deg masse lykke til og håper du tar feil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå