Gå til innhold

Noen som kan tyde denne drømmen?? (langt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Drømmer dette OFTE og har gjort det i ca 4-5 år.

Jeg er innestengt i ett rom, i ett svært hus.. mer som ett kjøpesenter.

Så kommer det en liten jente, hun er kanskje 8-9 å hjelper meg ut av rommet..

Vi må hoppe ned ca 4--5 meter for at vaktene ikke skal få tak i oss..

SÅ møter vi en mann, kjenner ham tydeligvis.

Prøver å komme oss ut, men om vi går ut en "bakvei" så kommer vi bare inn i en ny butikk.

Alle butikkene er litt klovnete, masse farger og sånnt.

I den ene butikken er det en dame som hjelper oss å klatre opp gjennom ventilen i taket. Da kommer vi opp på et DIGERT loft, der kan vi se sprekker i plankene og se at kommer vi gjennom så kommer vi ut.

Vi bryter i stykker plankene og hopper ut, der er det masse bilvrak og ingen folk.

Vi springer bort til ett hus, men så er jeg plutselig alene, ringer på huset og ut kommer søskenbarnet mitt, jeg spør hvem sin bil den ene som er i orden utfor er, da sier hun at det vil hun ikke si.. Så kommer tanten hennes kjørende og gir meg bilnøklene hennes. På vei inn i bilen kommer det en sjæfer gående mot meg, hunden min er plutselig også der.. Strever litt med å åpne bildøren men får det til og roper febrilsk på hunden min, han kommer til slutt og akkurat idet jeg lukker døren etter ham hopper sjæferen opp på ruten og flekker tenner:s

Så kjører jeg i en voldsom fart og en vakt står plutselig foran meg jeg kjører over ham og der våkner jeg hver eneste gang,, Synes den drømmen er så ekkel.. og drømmer den hele tiden:S

Det er den og en til som går igjen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk for svar:D

Spår også du?

Kunne du spådd meg?

Og evnt hvor mye koster det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...