Gå til innhold

spennende uker

bibbi65

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei igjen,ja blir vel 4mnd.til søndag.

det begynner å bli litt vanskelig å få på seg buksene,men ellers er formen finfin.tør nesten ikke tro det er sant ennå,og tror noen ganger jeg kjenner liv,mens andre synes jeg det er for rolig.husker ikke når jeg kjente det sist,men så er det 19 år snart siden å da,hehe.

Annonse

Hei Bibbi65

Jeg er også født i 1965. Er også gravid med 3.barn og vi bor på Nordmøre. Har to gutter, en på 12 og en på 3 år. Er i uke 15+4 nå. Har akkurat fått svar på duotest, den var positiv! Dvs 1/960 for downs syndrom og 1/1200 for andre kromosom feil. Vi har time i Tr.heim for fostervannsprøve på tirsdag, og vurderer nå om vi fortsatt er interessert? Tror nok vi gjør det. Jeg er mye mer bekymret nå enn tidligere. Kjenner etter alle tegn hele tiden. Vi hadde en MA i oktober, og det er nok en grunn. Ser ikke på det å få et barn som en selvfølge lenger :-) Spennende tider fremover for oss nå :-)

Leste et innlegg på en annen side en dag, ei som ventet nr.4 tror jeg, og syntes alt var så kjedelig fordi hun visste jo hva som skulle skje. Sånn er det ikke med meg!! Selv om jeg venter nr.6, sitter jeg å teller dager, sitter med målbånd for å se hvor stor mini er, og kjenner etter "alt". Synes det er kjempespennende, men samtidig så vet en etter hvert også såpass mye at det er lett å bekymre seg for mye.

Er forresten fra Sunnmøre(innflytttet), og mannen min er nordmøring....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...