Myra Skrevet 15. mai 2007 #1 Skrevet 15. mai 2007 Vår gutt har bursdag snart. Hadde vært artig å høre hva dere gav til deres to-åringer. Har lyst å kjøpe trehjulssykker, men vet ikke om han er litt for liten? Ellers er det jo en fin anledning til å kjøpe sommer/uteleker?
camilla^ Skrevet 15. mai 2007 #2 Skrevet 15. mai 2007 Minsta som ble to i januar har trehjulssykkel, og nå har hun virkelig skjønt hvordan man sykler. Men den har vært stas siden hun fikk den ifjor sommer, selv om hun ikke har klart å sykle. Hun eldste fikk trehjulssykkel når hun var på samme alder. En slik i plast, med håndtak på bak. Slik som en får i de fleste leketøys butikker. Det er det mest ubrukelige jeg har vært borte i. Så ifjord ble det kjøpt inn to "gamledagse" sykler, en liten og en stor. De har hun frest rundt på, i motsettning til den i plast hun ikke klarte å trå noe serlig på. Ikke bare oss osm har hatt det problemet vet jeg. Uteleker er gøy. Vi har akkurat kjøpt inn gravemaskin, og den er kjempe populær. Har en liten vippe vi har kjøpt i leketøysbutikk, den er også morro. Selv om den er liten holder den tilbarna er ganske store. Min manns eldste som er 9 sitter på den, Da med rimelig krokete bein, men morro har hun det.
Myra Skrevet 15. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. mai 2007 Ja, tenkte også på en gammeldags trehjulssykkel. Sånn med "bærebrett" bak som han kan frakte ting i (sand og sånn).
Jenny-penny Skrevet 15. mai 2007 #4 Skrevet 15. mai 2007 snuppa fikk 3 hjulsykkel med bakbrett og sånn dytte pinne, super stas. Hun fikk også plastelina, uteleker (bøtte,trillebår, spade osv) fetteren hennes fikk varanda tlet med gråtass og det er veldig gøy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå