Gå til innhold

GRAVID??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hm................ Hadde en liten blødning mandag 7.mai , ca 8-10 dager før forventet tante rød. Nå venter jeg i spenning! Tok en qr i går ettermiddag og den var svak, svak possitiv. Ømme bryster, stikkninger i magen og fryser hele tiden. Håper den hersens tanta holder seg borte!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som du har en liten spire på gang;) Krysser fingrene for det xxxxx Hold oss oppdatert=)

Skrevet

Sannsyligvis hadde festeblødning...

Jeg hadde festeblødning forrige gang, varte bare noen timer, og nesten ingenting..., tok test en uke etterpå, og gravid..

Liten blødning du hadde?

Vent med å teste til IKM -dagen!

Krysser fingrene for at du er gravid.)

Skrevet

Det var ikke noen stor blødning, bare litt etter do besøk denne ene dagen. Har ikm 15-17 mai , litt forskjell fra mnd til mnd. 26-28 dagers syklus................... Litt redd for å håpe for mye. Har testet possitivt før for så å få tante rød etter noen dager.

Skrevet

Spennende, håper egget klorer seg fast!! Sikkert lurt å vente noen dager med å teste, hvis du greier da:)

Heier på deg!

Skrevet

Skal prøve å vente med test til i morgen tidlig, eller aller helst enda lenger.............. Har en qr test til liggende. Apoteket hadde ikke CB, foretrekker dem. Ingen tegn til tante rød enda :-)

Skrevet

Tror det er en spire på gang hos deg ;) Jeg er bare litt på besøk fra 2.trimester men jeg husker jeg frøys så forferdelig at jeg til slutt satt meg på ovnen og enda fikk jeg ikke varme i meg.

spennende dette og lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...