Gå til innhold

MA har tulla med syklusene mine. Andre?

Anbefalte innlegg

Før har jeg pleid å ha 33 dager mellom. Regna jo med lengre pp den første etter MA, men det tok to mnd :(

Nå er jeg i andre pp, og skulle hatt el for en uke siden, men testene er negative (og har ikke flere igjen). Nå må det skje noe!!!!

Andre som har det slik? Og som lurer på om de i det hele tatt har el, og om de skulle ta kontakt med lege??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9303932-ma-har-tulla-med-syklusene-mine-andre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

heisann!

Trist å høre at du mistet.

før hadde jeg sykluser på nøyaktig 28 dager, men etter at jeg mistet så varierer det alt fra 22 til 29 dager.

før merket jeg som regel alltid når jeg hadde el, men ikke alltid nå lenger.

blir litt gal og små rar av å ikke vite.

etter exu så har jeg vært på 2 kontroller hos gyn og 2 samtaler hos fastlege.

begge plassene sier de at alt er helt fint og normalt. får jo stole på det. :)

ønsker deg lykke til!

Hei hei:)

Leit å høre at du mistet spiren din.

Jeg kjenner meg igjen med det du sier om tullete syklus. Fikk tr igjen noen og 70 dager etter ma, og nå venter jeg på besøk av tanta igjen.

Har begynt med el tester for å se om jeg har el, foreløpig ser det ut som jeg er oppe i 40 dagers syklus siden el enda ikke har kommet. Kjipt, men det er visst vanlig å ha det slik etter ma/sa.

Jeg snakket med gyn. og legen og de sa at det kan ta litt tid før systemet er i gang igjen:) Man må bare smøre seg med tålmodighet...

Om du er bekymret ville jeg ringt gyn og snakket litt med han om dette:)

Masse lykke til:) Neste gang sitter spiren :0)

klem

Ser ut som om det har blitt litt kluss i systemet her også, gitt. Før graviditeten hadde jeg en eksemplarisk syklus på 28-29 dager. Jeg fikk TR tilbake 35 dager etter utskrapning, og nå har jeg testa med EL-tester siden dag 11 i syklusen, og forventet utslag i går eller dag (dag 14 eller 15). Men så langt har jeg kun fått negative tester, så det ser ut som om denne syklusen er litt lenger enn normalt ja.

Kunne ønske jeg kunne teste positivt på EL snart, både fordi jeg håper at syklusen er tilbake på plass, og fordi vi IKKE prøver å blir gravide denne mnd, og dermed praktiserer sølibat.... :(

Annonse

Takk for alle svar:)

Kjipt at det tar slik tid før el skjer. Trengte å høre at dette er normalt, fra andre her inn, og at dere har snakka med lege/gynekolog om lange sykluser .....men det tar vel litt tid før systemet er i gang igjen, ja!

Men det å smøre seg med tålmodighet, ja det er ikke lett!

Har gått til innkjøp av ladycomp, men skjønner ingenting av den, he-he. Har til og med lest bruksanvisningen...

Og i dag gikk siste el-test, kan ikke kjøpe mer nå - siden compen var dyr....

Må snart el skje oss alle, og lykke til mot IKM!!!

Hei!

Hadde sykluser på mellom 28 og 35 dager før, men etter ma er det søren i meg opp mot 40 og 50 dagers sykluser.... MEn fortvil ikke du blir gravid alikevel, du må bare ha mye mere sex hehe!

Som noen andre har sagt her også, før merket jeg el, men nå er det ikke noe antydninger i deet hele tatt!

Men har nå blitt gravid alikevel :-)

Ønsker deg masse lykke til!

Jeg hadde MA for fire år siden. Før det hadde jeg blitt veldig lett gravid. Har to fantastiske jenter. Men etter MA har syklusene gått helt i stå. Mistet eggløsning og fikk sykluser på 35 dager. Har ennå ikke blitt gravid. Men håper det snart er vår tur:)

Jeg hadde før MA sykluser på 30-33 dager,og fikk TR 33 dager etter utskraping,så den tullet ikke med meg,men jeg vil bare si at jeg fikk ikke positiv EL test før dag 18! så Månestråle vennen,den kan dukke opp enda,men det er jo ikke heller sikkert at man har EL mellom hver syklus.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...