Sessa ruger igjen... Skrevet 15. mai 2007 #1 Skrevet 15. mai 2007 Nå klarer jeg bare ikke å holde meg lenger!! Hvem oppdrar barnet ditt? - er det moren din? - er det svigermor? - er det vennene dine (med barn eller barnløse)? - er det en gammeldame på butikken? - er det barnets oldemor? - er det damene her på dib? NEI, det er du!!!! Og med dette vil jeg frem til at det må da være opp til hver enkelt om de ønsker gi mme istf mm, amme istf fastføde, fastføde fra 4 mnd, bruke strømpis hele året, gi ungen smaksprøver på både det ene og det andre, bruke babysafe, bruke skrikekur, ha på lue, ikke ha på lue, ta hull i ørene på barnet etc, etc..... Poenget mitt er at så lenge det føles rett for mor og barn så kan da ingen andre komme og si noe annet!? Jeg synes av og til at altfor mange her inne er opptatt av å øse ut om hvordan man SKAL eller BØR gjøre ting i stedet for å komme med konstruktive meninger. Min personlige oppfatning er at dersom noen skriver inn her og ikke ber spesifikt om råd så er de vel heller ikke ute etter å få det. Og skriver de inn for å søke trøst for noe de har gjort som de vet ikke er så heldig skal de ikke slaktes av den grunn?? (stikkordet her er trøst!!!) Altså konklusjonen er... Kan vi ikke bare være venner, lizzom ! Slutte og kritisere hverandre og heller berømme hverandre for den innsatsen vi gjør som perfekte mødre for våre egne barn!!!
Lille søtnos Skrevet 15. mai 2007 #3 Skrevet 15. mai 2007 Enig med deg prinsessemari og Linea. Helt greit å komme med råd, men også å akseptere at vi alle er forskjellige og vil våre barn det beste =)
Mamma`s lille venn + spire ;) Skrevet 15. mai 2007 #7 Skrevet 15. mai 2007 Jeg signerer denne jeg også!
Sessa ruger igjen... Skrevet 15. mai 2007 Forfatter #8 Skrevet 15. mai 2007 Dytter jeg for dette vil jeg gjerne at flere leser og tenker litt over... (hehe, som om jeg er moralens vokter på dib... bare synes at det er viktig at folk tenker seg om litt før de svarer... hva er det egentlig hi ønsker av svar?)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå