Gå til innhold

Noen fra Tønsberg her???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei hei!=)

Velkommen inn hit til oss. Bedre sent en aldri hehe....

Jeg og noen til bor i Tønsberg.

Litt om meg:

Jeg er 23 i år og samboer/forlovet med en på snart 30. Han har ei jente på 8 år fra før og sammen har vi en gutt på snart 20 mnd. Vi venter nå en gutt til 6 juli.

Hvis du har tid så har vi bim treff her i Tønsberg hver 14 dag, så da får du henge deg på frem til termin.

Litt om deg??

Jeg er 25 og har bodd i Oslo hele livet frem til nå, fant ut det var for dyrt å kjøpe hus her med våre plasskrav ;), så vi havnet ganske så tilfeldig der nede fordi det ordnet seg med hus og jobb for sambo og alt rimelig kjapt. Er helt overbevist om at vi kommer til å trives da, bare komme oss litt inn i miljøet! ;) Sambo er 28, vi har termin med vår første gutt 19. juli og jeg er veldig spent siden det blir legebytte og sykehusbytte midt i sv.skapet, ikke helt trygg på den... Midt oppi alt dette ble sv.skapskurset avlyst så jeg må nok sørge for å gjøre meg kjent der nede selv... :( Men nok om det! Vi flytter nedover 1. juni så fra da av har jeg muligheten til å være med på treff, når vi har kommet i orden selvsagt! Veldig hyggelig å hilse på deg, så får jeg holde meg oppdatert på når treffene er og prøve å finne veien dit.;) He-he...

Hei !!

Så hyggelig med flere i Tønsberg da :-)

Jeg er 26 år,gift med en herlig mann på 33 å venter første mann en gutt 20 juli.

Så vi kommer kansje til å ligge på føde stuen sammen...he he.

Håper på å møte deg på treffene som arrangeres ( har enda ikke fått blitt med på dem, men neste gang håper jeg på å få møtt opp).

Jeg bor på nøtterøy, hvor i Tønsberg skal dere flytte til ?

Annonse

Vi skal flytte til Barkåker. Håper å få tid til treff jeg også, men er litt å gjøre med flytting, heldigvis flytter vi fra liten leilighet, så føles ikke som vi har så mye, men av erfaring blir det nok når en begynner å pakke... Har sykemeldt meg fra idag for å få litt mer ro og ikke slite på rygg og bekken, så får begynne litt smått etterhvert, så får jeg ta meg av småtingene, mens sambo får ta seg av løftingen! ;)

Heia!

Jeg har også termin 19. juli og bor på Solvang i Tønsberg. Er 29 år og gift med en mann på 31. Dette er vår første. :0) Ønsker deg hjertelig velkommen til sommerbyen og skal prøve å "tøffe" meg opp til å bli med på treff jeg også... Er litt småsjenert av meg når det gjelder nye bekjentskaper..selvsagt tullete, men, men.. :0)

Jeg er også fra tbg, bor for tiden på tjøme. 26 år og var på mitt første bim treff igår, etter å ha tøffet meg opp i mange uker.. Overlevde det altså, og hadde det ganske så koselig. Neste gang kanskje jeg prater enda mer også.. Hehe.. Dere må bare hoppe i det, og ta det første skrittet. Bare en får den første gangen overstått, kommer de andre til å gå som en lek og være veldig koselig! Ses vi kanskje neste gang da eller :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...